Flashback bygger pepparkakshus!
2006-09-08, 09:25
Medlem
A-Dmps avatar
Jag tycker att bensodiazepiner ger mig absolut bäst effekt när jag snortar det. Jag behöver minst antal för att göra mig som som jag vill att benzo ska göra mig + att jag gillar att det slår snabbare och hårdare, i min mening snabbare än när man har det under tungan.

Vad tycker ni?
Citera
2006-09-08, 09:26
Medlem
A-Dmps avatar
Röka gillar jag inte, visst, det var fränt och slog snabbt, men det smakade förjävligt och var alldeles för meckigt. Jag tycker att snorta är absolut bäst.
Citera
2006-09-08, 10:27
Medlem
riZLa_87s avatar
...

tycker inte om att snorta benzo speciellt mkt men Ikto kan vara nice att snorta ibland . Tycker bäst om att lägga dom under tungan, snabbt och enkelt och vissa e juh jävligt goda t ex fm1 , roppar och Ikto , att röka dom slår juh jävligt hårt men tycker det e alldeles för krångligt ändå kul ibland dock
Citera
2006-09-08, 11:30
Medlem
EttPacktacks avatar
Röka alla gånger!!

Är lite förvånad över att inte fler ämen här på FB tar upp rökning av olika piller. Har man knas på piller tex 2 fm1or och jag vill få ut max skönt av dom, Så lägger jag en under tungan väntar 5 minuter smullar en halv och röker den då tycker jag den som jag har smält slår på hårdare än om jag skulle käka båda, sen röker jag den halv senare. Sen att rök flummet inte sitter i så länge

Topröka piller

1 Iktarovil .Roche 2. (smakar som dom gamla ropparna, länge sen jag stötte på dom dock)

2 flunizar Fm1

3 Rohypnol (blöt det gröna med vatten så försvinner plasten)
Citera
2006-09-08, 15:52
Medlem
Avgrunds avatar
slå sig är bäst hihih.
Citera
2006-09-08, 16:20
Jag har ju Iktorivil utskrivet. Läkaren har sagt att det bästa är att ta dem vid samma tidpunkt på dygnet, som jag för övrigt har bestämt till kl. 12:00. Det funkar iof. skitbra. Men jag har provat att ta dem på alla möjliga sätt, förutom i prutten. Jag har lagt dem under tungan, rökt dem, snortat dem, o injicerat dem.

Jag har 2-4 mg utskrivet per dygn. Normalt tar jag 2 mg kl. 12, men ibland får jag lite för mycket ångest, så tar jag 2 mg till. Då lägger jag dem under tungan. Jag orkar inte hålla på att mala ner dem, men att snorta dem ger ännu snabbare effekt, snabbast ger förstås injecering, rökning ger också en snabb effekt. Ibland har jag en specialcigg med mig, innehållandes 2-4 mg clonazepam. Jag menar om man är ute o så, så kanske det ser lite suspekt ut att börja snorta ett vitt pulver, även om det är utskrivet av läkare.

Men röka eller smälta under tungan är nått man kan göra varsom helst!
Citera
2006-09-08, 16:36
Medlem
EttPacktacks avatar
Önskar oxå att jag hade iktrovil utskrivet
Dom är sköna för dom sitter i ett tag, kan va lite jobbigt ibland när dom inte
slår på direkten, Det är juh därför dom är så sköna att smula på folie tycker rökruset sitter i längre oxå.
Är det bara jag eller har det blivit lite av en trend att slå i sig allt dom senaste åren eller är det bara jag som blivit äldre
Träffar gamla ploare som började knarka vid 20 års ålder och nu sitter och skjuter...Men men
Citera
2006-09-08, 16:41
Medlem
lakritspipans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychopatic
Ibland har jag en specialcigg med mig, innehållandes 2-4 mg clonazepam. Jag menar om man är ute o så, så kanske det ser lite suspekt ut att börja snorta ett vitt pulver, även om det är utskrivet av läkare.

Haha, fan vad klockrent.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in