Citat:
Ursprungligen postat av
GIMP-SUIT
Var det R+S eller vad?
Det kan mkt väl varit det, men det är ju isf inte första gången jag bör ha råkat på det under mina år. För 20 år sedan fanns det typ bara ketamin, iaf i folks medvetande och så även mitt. Är inte så insatt i skillnaden, men även en annan vän frågade "Vad har dom gjort med ketaminet?"
Jag kan göra en förfrågan om vad jag egentligen skulle få dock... oavsett var det inte rent ketamin för det ger inte liknande biverkningar eller utslag för benso...
Verkar som man måste testa allt själv så långt det går med EZ-test, men det påvisar väl kanske inte ev tillsatser?