2026-01-17, 22:09
  #1
Medlem
Styrde en del ketamin, tror jag i alla fall, vilket inte håller måttet. Effekten ligger där och lurar, men för att ens få det att färga på lite är det enorma mängder som krävs.

Man blir dessutom extremt trött och luddig så har inte tagit det på nästan 6 dagar, men är fortfarande rätt paj. Polare torskade på prov för benso och endast tagit detta K varpå jag misstänker att det är slaget...

Har använt ketamin i 15 år så vet hur det skall verka, men detta blev jag inte klok på. Från välrenommerad vendor på FS.

Några liknande erfarenheter?
Citera
2026-01-17, 22:19
  #2
Avstängd
GIMP-SUITs avatar
Var det R+S eller vad?
Citera
2026-01-17, 23:44
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GIMP-SUIT
Var det R+S eller vad?

Det kan mkt väl varit det, men det är ju isf inte första gången jag bör ha råkat på det under mina år. För 20 år sedan fanns det typ bara ketamin, iaf i folks medvetande och så även mitt. Är inte så insatt i skillnaden, men även en annan vän frågade "Vad har dom gjort med ketaminet?"

Jag kan göra en förfrågan om vad jag egentligen skulle få dock... oavsett var det inte rent ketamin för det ger inte liknande biverkningar eller utslag för benso...

Verkar som man måste testa allt själv så långt det går med EZ-test, men det påvisar väl kanske inte ev tillsatser?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in