Jag tänker på ungdomar som går på högstadiet i Skärholmen, varför är det ingen där som spelar upp Kicki Danielsson-Bra Vibrationer eller Sabaton -Ghost Invasion på skolkorridoren? Bara en massa Yasin och Greekazo spelas där.
Blir man misshandlad och utfryst om man med somalisk påbrå gillar Kicki Danielsson?
Senast redigerad av Labanochapelsinen 2026-01-14 kl. 14:40.
Jag tänker på ungdomar som går på högstadiet i Skärholmen, varför är det ingen där som spelar upp Kicki Danielsson-Brs Vibrationer eller Sabaton -Ghost Invasion? Bara en massa Yasin och Greekazo spelas där.
Blir man misshandlad och utfryst om man med somalisk påbrå gillar Kicki Danielsson?
Kom att tänka på "Leende guldbruna ögon",
Sveriges första blattedansband har sett dagens ljus - Lennartz.
Därför det är en helt annan kultur som vekar förorterna. Det svenska är inte viktigt för dom och dom uppmuntras att behålla hemlandets kultur och vi ger dom även pengar för att säkerställa detta. Vi har även politiker som förlöjligar svensk kultur och menar att gästernas kultur är mycket finare!
Det har med det kulturella arvet att göra dom är helt enkelt inte vana vid hårdrock viket jag tycker är utmärkt alltid vitt och trevligt när man går på rockkonsert eller ställen där dom spelar rock. Dansband finns det faktiskt endel i orten som lyssnar på Lucianoz eller hur han stavas är ett exempel på rappare som nu lirar Dansband
Jag tänker på ungdomar som går på högstadiet i Skärholmen, varför är det ingen där som spelar upp Kicki Danielsson-Brs Vibrationer eller Sabaton -Ghost Invasion? Bara en massa Yasin och Greekazo spelas där.
Nej det tror jag inte och vad fan vet du om vad de lyssnar på.