2026-01-14, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helahavetstormar1
Som rubriken lyder har en 40 årig kvinna med sin 17 åriga LVU:ade pojkvän blivit stoppade av polisen med bagageutrymmet fullt av droger. Kvinnan påstår sig ha känt pojken i 6 månader, lika länge som hon varit gravid, och menar att hon trott han varit 27 år gammal.

Ur NT:s artikel (bakom betalvägg):

Någon som vet mer om kvinnan? Någon som kan lägga upp målsnr och ev dokument? Intressant att höra, helt sjukt att det här inte uppmärksammats mer med tanke på hennes ålder. Hon är ju pedofil.

Var den gravida kvinnan killen familjehemsmamma? Eller var han LVUad nån annan stans?
Citera
2026-01-14, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Hon är ju tom 42 år, ska fylla 43 år i år. Typiskt att kvinnor behandlas mildare än en pojke. Konstigt namn hon har det första, är det av samma ras som pojken eller har hon varit eller är gift med en? Kvinnan måste ju vara huvudansvarig för drogerna.

Finskt namn.

Inte så säkert, kan mycket väl vara så att gossen är LVUad på grund av gängkriminalitet och hon är en blåst kvinna som ville "hjälpa" pojken.
Citera
2026-01-14, 13:37
Medlem
AlligatorMans avatar
Citat:
Konstigt namn hon har det första, är det av samma ras som pojken eller har hon varit eller är gift med en?

Citat:
Ursprungligen postat av Humbug69
Finskt namn.

Va? Kan jag inte läsa öht längre eller heter inte kvinnan An*tt*? *=e
Citera
2026-01-14, 13:48
Medlem
Citat:
Som rubriken lyder har en 40 årig kvinna med sin 17 åriga LVU:ade pojkvän blivit stoppade av polisen med bagageutrymmet fullt av droger. Kvinnan påstår sig ha känt pojken i 6 månader, lika länge som hon varit gravid, och menar att hon trott han varit 27 år gammal.

Ur NT:s artikel (bakom betalvägg):

Någon som vet mer om kvinnan? Någon som kan lägga upp målsnr och ev dokument? Intressant att höra, helt sjukt att det här inte uppmärksammats mer med tanke på hennes ålder. Hon är ju pedofil.

Hur kan man förväxla en 17 årig pojke med en 27 årig man? Händer mycket på de åren..
Citera
2026-01-14, 13:48
Medlem
Citat:
Han är inte myndig, byxmyndig är han iofs så pedofil är fel ordval. Tycker ändå att berättelsen är anmärkningsvärd. Hon är säkert lika gammal om hans mamma.
Hebefil är rätt, eller efebofil
Citera
2026-01-14, 13:50
Medlem
bogerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatrickEkwall
Det beror ju helt på om 13-åringen är prepubertal eller inte. Vilket är själva definitionen av pedofili - att man tänder på någon som ännu inte kommit in i puberteten.

Termen har ingenting med byxmyndighetsålder eller juridik att göra.

Exackt! 17-åringen kanske inte hade kommit in i prepuberteten än.
Citera
2026-01-14, 14:02
Medlem
daf66s avatar
Citat:
Hon är ju tom 42 år, ska fylla 43 år i år. Typiskt att kvinnor behandlas mildare än en pojke. Konstigt namn hon har det första, är det av samma ras som pojken eller har hon varit eller är gift med en? Kvinnan måste ju vara huvudansvarig för drogerna.
Enligt FUP är kvinnan förare och pojken verkar vara mula. Gissningsvis handlar det om en sexuell relation med pengaintresse inblandat.
Citera
2026-01-14, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlligatorMan

Miss av mig trodde det syftade till ett av efternamnen.
Citera
2026-01-14, 14:04
Medlem
Citat:

Efternamnet unge man, efternamnet.
Citera
2026-01-14, 14:19
Medlem
Hur kan man tycka det är en bra ide att skaffa barn med en kriminell somalie på 27 år om hon nu trodde han var det?
Citera
2026-01-14, 14:21
Medlem
Kalaskula544s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Man är inte pedofil om man har sex med en 17-åring

Händelsen inträffade i oktober 2025.

I USA om man har sex med en minderårig så räknas det som våldtäkt, hur det är i Sverige vet jag ej.
Citera
2026-01-14, 14:33
Medlem
Citat:

Miss av mig trodde det syftade till ett av efternamnen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in