Jag startade upp den och skrev in pinkoden så stod det "Detta inloggningsalternativ är inaktiverat på grund av misslyckade inloggningsförsök eller upprepade avstängningar" även fast jag bara skrev en enda gång?.
Sen när man skriver glömt lösen kommer det upp: Kontrollera att du är du logga in på microsoft.com "får inte upp något där" fick det en gång men händer inget. sen "Sätt i din säkerhetsnyckel i USB-Porten" jag har ingen. Samt en annan ruta där det står fingeravtryck,PIN-Kod, eller säkerhetsnyckel. En säkerhetsfönster öppnas på din enhet följ anvisningarna där för logga in.
Tror det var problem med internet när jag öppnade datorn kan det vara en anledning? internet kom tillbaka efter jag starta om routern fortfarande samma sak.
Är det för jag stänger av datorn fel!? den funkar bara med laddare i "nätverksansluten" eller vad det brukar stå. Så jag stänger av den genom att klicka på "power button" 1 gång tills den stängs av sen tar jag bort laddaren och lägger undan den, istället för låta den vara på hela natten/dagen. Hur ska man göra då?