2026-01-16, 01:00
Medlem
senhackarens avatar
Helt fel. Ska Ayla splittras från pojkvännen och sin familj? Tidös jävla migrationspolitik. Hon har jobb, talar bra svenska, studerar. Och så ska migränverket krossa hennes liv totalt. Men grovt kriminella går bra att behålla. Jojomen En högerbliven politik blir aldrig bra.
Citera
2026-01-16, 01:17
Medlem
senhackarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mardoll
Det är lättast att utvisa skötsamma och lydiga människor. Tidö kan sedan visa upp en "bra" utvisningsstatistik. Samtidigt är alla drägg och kriminella kvar.

Tidö vill ha kvar dom krimella utlänningarna så det kan vara vi och dom. Helt enligt deras egna onda agenda. Dom fullkomligt älskar vi och dom. Uffe och Jimmie flinar och knuggar sina sionisthänder av förtjusning. In kliver Alice och Ebba och småfnittrar lite som lågstadieflickor. Hela tidö är en fascistsekt enligt min mening.
Citera
2026-01-16, 03:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av senhackaren
Tidö vill ha kvar dom krimella utlänningarna så det kan vara vi och dom. Helt enligt deras egna onda agenda. Dom fullkomligt älskar vi och dom. Uffe och Jimmie flinar och knuggar sina sionisthänder av förtjusning. In kliver Alice och Ebba och småfnittrar lite som lågstadieflickor. Hela tidö är en fascistsekt enligt min mening.

Visst är dessa sionister, men det är knappast så att vänstern är på vår sida heller. De vill också förstöra Sverige och det svenska folket.

Svenskar har ingen som är på sin sida, landet är kuppat sedan länge.
Citera
2026-01-16, 23:07
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Helt fel. Ska Ayla splittras från pojkvännen och sin familj? Tidös jävla migrationspolitik. Hon har jobb, talar bra svenska, studerar. Och så ska migränverket krossa hennes liv totalt. Men grovt kriminella går bra att behålla. Jojomen En högerbliven politik blir aldrig bra.
Citat:
Det utvisades ett flertal väl fungerande invandrare före Tidös tid också, så det är inget nytt, eller något som bara Tidö ska beskyllas för.

Med det sagt, så tycker jag att hon har goda skäl att få stanna här eftersom det är här hennes familj finns och hon har gjort vad hon kan för att bli en väl fungerande samhällsmedborgare, efter vad jag kan förstå.
Citera
2026-01-17, 13:20
Medlem
Jag förklarade i detalj hur detta händer. De utvisar hederliga migranter för att frigöra platser för kriminella, nya medlemmar i kriminella klaner.
https://x.com/a11an_pro/status/2007875304715653410

Men svenskarna vill inte ens tänka på det. Det är häpnadsväckande att Migrationsverket är det enda stället där svenskar inte kan begära information och inte har rätt till svar på varför någon blev accepterad eller utvisad. Och svenskarna bryr sig inte!
Citera
2026-01-17, 14:22
Medlem
Alla invandrare som har sökt asyl eller uppehållstillstånd och som inte har skäl för det ska utvisas, PUNKT!

Börjar bli tröttsamt med alla migranter som söker ett bättre uppehälle och som sedan drar tyck-synd-om-mig-visan när det inte faller ut som tänkt. Lägg ned möjligheten till asyl så vi slipper den här skiten. Det är dags att kurder, araber, iranier, somalier och afghaner sköter sina egna jävla länder istället för att söka sig till socialdemokratiskt styrt/influerat land som de sedan missbrukar till döds bara de röstar rött!
Citera
2026-01-17, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4ll4N
Jag förklarade i detalj hur detta händer. De utvisar hederliga migranter för att frigöra platser för kriminella, nya medlemmar i kriminella klaner.
https://x.com/a11an_pro/status/2007875304715653410

Men svenskarna vill inte ens tänka på det. Det är häpnadsväckande att Migrationsverket är det enda stället där svenskar inte kan begära information och inte har rätt till svar på varför någon blev accepterad eller utvisad. Och svenskarna bryr sig inte!
Herregud vilken tweet. Men kan det verkligen stämma varöfr skulle en myndighet bedrivas av ”klaner”? Då skulle väl varenda myndighet vara det? Varför skulle sverige bry sig om några miljoner eller går miljonerna direkt ner i mingrationsverketanställdas fickor? Ren korruption alltså, men isåfall varför skulle VARJE person på myndigheten vara korrupt låter långsökt.

Många frågor man får av denna tweet.
Citera
2026-01-17, 17:39
Medlem
Donaldstrumpets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Tidö-gänget tycker ju att det är bra.

Alla andra fattar överhuvudtaget inte vad dom håller på med.

Dom har fan tappat det fullständigt. Jag fattar inte hur jag kunde rösta på den lönnfete i förra valet.
Jag ligger hellre på soffan i september än att göra det igen.
Citera
2026-01-31, 07:22
Medlem
NewDawnFadess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av storgalten
Ja det lär komma fler. Men inte om det är tvärtom. Alltså en muslimsk man som är ihop med en svensk kvinna. Då får de stanna. Så pass illa tror jag det är på migrationsverket.
Det tror jag också! Migrationsverket har förvisso alltid varit en problemmyndighet och nu när myndigheten är infiltrerad av gängkriminella och muslimer är det fusk och godtycke som gäller.

Kan inte Aylas pojkvän kliva fram och gifta sig med henne? Antar att hon får stanna i Sverige då?
Citera
2026-01-31, 11:03
Medlem
1. Alla som driver snyftartiklar i tidningen gör medvetet en sak av att neka tidningar att ta reda på och publicera fulla fakta från migrationsverket rörande deras status och varför dem nekas asyl. Ett exempel på detta är när personer med kriminell bakgrund försöker framstå som "snälla" och "samhällsnyttiga" när det senare visar sig att de förekommer i domar och fup:ar.

2. Personer från Iran har inte skäl för asyl. Trots detta har tusentals hazarer från Iran och många iranier tagit sig hit just i syftet att missbruka Sveriges asyllagstiftning. Det får vara ett slut på detta.

3. Hela hennes familj borde ju i rättvisans namn skickas hem. De har ju inga skäl för asyl och de borde aldrig ha släppts in i överhuvudtaget. Nu får man förvisso medge att det för stunden är oroligt och kanske inte helt lätt att skapa sig en tillvaro i Iran med kraschad ekonomi, vanstyre och dödsskjutningar på gatorna. Men, det gäller ett fåtal människor och ett begränsat antal platser i landet, inte hela landet.

4. Som andra påpekat, är det inte osannolikt att hennes öde styrs av en MENA:itisk klangubbe på mig.verket som vill skicka hem henne.
Citera
2026-01-31, 13:40
Medlem
Citat:

Du verkar efterbliven, ockupanten har ju inte rätt att befinna sig i sverige och det är ju anledningen till utvisningen!
Citera
2026-02-01, 20:56
Medlem
senhackarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hundenmuhammed2
Du verkar efterbliven, ockupanten har ju inte rätt att befinna sig i sverige och det är ju anledningen till utvisningen!

Jag tror du verkar vara efter. Lilla lilla mammaincel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in