Citat:
För att det kryllar av negrer i USA.
2:a tillägget till konstitutionen i USA ger medborgare rätt att bära vapen. Detta för att de skall kunna försvara sig emot en auktoritär stat som tar ifrån invånare deras borna rättigheter. Det håller ju på att ske nu. Ändå verkar de som vurmar mest för vapnen vara de som oxå är mest intresserade av att stötta nyfaschismen?
Ser någon på detta på samma sätt som jag? Finns det ett reellt väpnat motstånd mot Nationalguard, ICE och andra diffusa specialtrupper som nu härjar i USA? Det är ju för att stävja sådant som tillägget gjordes. Rätta mig om jag har fel.
Ser någon på detta på samma sätt som jag? Finns det ett reellt väpnat motstånd mot Nationalguard, ICE och andra diffusa specialtrupper som nu härjar i USA? Det är ju för att stävja sådant som tillägget gjordes. Rätta mig om jag har fel.
Negrer mördar mer än dubbelt så många vita jämfört med hur många vita som mördar negrer.
https://ucr.fbi.gov/crime-in-the-u.s/2019/crime-in-the-u.s.-2019/tables/expanded-homicide-data-table-6.xls
Samtidigt som endast ca 14% är negrer i USA, vilket gör dem ca 10X så farliga i jämförelse.
Därför behövs vapen, för att skydda sig mot negrer, vilket även gäller att negrer behöver skydda sig mot negrer om du läser tabellen ovan.
Det är inte nationalguard, ICE och andra diffusa specialtrupper som nu härjar i USA, det är negrer som härjar, se tabellen ovan igen.
Och det är främst därför både vapen, nationalguard och ICE behövs.
Nu, gissa varför det finns så många skjutvapen (icke jaktvapen) i svenska invandrarghetton och varför det är så viktigt för dem?