2026-01-15, 20:46
Medlem
Angeliqas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagiskToarulle
Inte heller de andra är några kriminella av rang, lite småbus och testa på ungdomslivet men hamnat lite snett. Lite som tagit ur "snabba cash" där ungdomar luras till att göra saker.
Det är mer tragik än gängmedlemmar detta.

Citat:
Ursprungligen postat av Dajkie
Jag hoppas innerligt att ingen anger någon av dessa ungdomar vid namn eller något som avslöjar vilka de är.

Ingen av de är kriminella.

"Anger"?

De fina pojkarna är förärade en tråd i Aktuella brott och kriminalfall. Enligt en medlem förekommer en av dem redan i belastningsregistret. Nu åtalas fyra tonårspojkar för grova narkotikabrott.

Det är allvarliga brott. Åklagaren åtalar inte utan bevisning. Era inlägg är löjliga. Hade ni alltså hellre sett all narkotika säljas till andra barn?

Ta hand om ungarna istället för att tysta Flashback-tråden. Jag har en känsla att dessa killar kommer att figurera i fler brottmål i framtiden.
Citera
2026-01-15, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Angeliqa
De fina pojkarna är förärade en tråd i Aktuella brott och kriminalfall. Enligt en medlem förekommer en av dem redan i belastningsregistret. Nu åtalas fyra tonårspojkar för grova narkotikabrott.

Det är allvarliga brott. Åklagaren åtalar inte utan bevisning. Era inlägg är löjliga. Hade ni alltså hellre sett all narkotika säljas till andra barn?

Ta hand om ungarna istället för att tysta Flashback-tråden. Jag har en känsla att dessa killar kommer att figurera i fler brottmål i framtiden.

Det stämmer inte. Finns inga prickar sedan tidigare.
Citera
2026-01-15, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4Faldigt
Det stämmer inte. Finns inga prickar sedan tidigare..
Iallafall inte på en av dom vars mamma blivit nämnd i tråden, de andra kan jag inte svara på.
Citera
Igår, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4Faldigt
Det stämmer inte. Finns inga prickar sedan tidigare.

Nähä? Det är ju pojken som själv gått runt och sagt det till folk.. ursäktar ifall informationen var felaktig men jag antog att han inte gick runt och berättade lögner till folk, iallafall inte om sådana grejer
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in