Citat:
Ursprungligen postat av
Mogna-Meloner
Det är helt okej. Jag är en hel del år äldre än dig och använder mig av hostel då jag vill sparar pengar.
Och jag skiter i vad andra tror och tycker om det.
Många som som reser verkar inte bry sig om min ålder utan jag kan haka på ifall de ska nånstans. Nu festar jag inte, men jag tror nog det finns de som inte bryr sig om vad du har för ålder, bara du är glad och trevlig. Och kan sköta spriten.
Sen kan det finnas andra som tycker du är en gubbe och obehaglig. I synnerhet yngre tjejer. Men de behöver du ju inte vara med. Dvs om du är en man.
Skönt att höra. Umgås du med ungdomarna också eller sover du bara där?
Ja det kan säkert finnas vissa som gör det, men jag tror inte det är många som gjort det hittils iallafall. Ja jag är man.
Citat:
Ursprungligen postat av
kalkryggar
Inget konstigt. Du borde väl lite då och då stöta på någon som är äldre än 38? Men du skriver att de andra är mellan 18 och 32. Det finns gott om tjejer som är just 18-32 som vill lägga sig under täcket med en man som är 38 år.
Du kan nog fortsätta i minst 10 år till anser jag. Bara du inte agerar som ett creep.
Edit: Nu antog jag att du är en man. Du kan ju vara en dam också. Samma sak gäller då med.
Det har bara hänt någon enstaka gång att jag stött på någon som är äldre. De flesta är ju mellan 20-30. Men jag är för dålig på att få tjejer i säng så det försöker jag inte ens, jag pratar bara med dom.