2026-01-09, 08:31
Medlem
Vänder mig i första hand till tjejer.
Hur upplever ni att bli knullad i fittan medan ni har en vibrerande analplugg i rumpan? Jag har testat några gånger och som kille är det underbart härligt att känna hela fittan vibrerande
Citera
2026-01-09, 10:41
Medlem
Onan-erarens avatar
Det är jävligt skönt att knulla med en analplugg i röven. Kan rekommenderas.
Citera
2026-01-09, 11:41
Medlem
Svårt det här med syftningar i språket. Misstänker att TS menar att pluggen ska sitta i baken på kvinnan som blir penetrerad.

Inlägget verkar tolkas som att pluggen sitter i baken på TS vilket i sig kan vara en spännande upplevelse.
Citera
2026-01-09, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hedningen001
Svårt det här med syftningar i språket. Misstänker att TS menar att pluggen ska sitta i baken på kvinnan som blir penetrerad.

Inlägget verkar tolkas som att pluggen sitter i baken på TS vilket i sig kan vara en spännande upplevelse.
Kanske jag gjorde ett syftningfel. Det jag menade var att pluggen sitter i rumpan på tjejen.
Citera
2026-01-09, 13:16
Medlem
GiveMeHeads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cayman01
Vänder mig i första hand till tjejer.
Hur upplever ni att bli knullad i fittan medan ni har en vibrerande analplugg i rumpan? Jag har testat några gånger och som kille är det underbart härligt att känna hela fittan vibrerande

Den måste vibrera utav helvete i fisen på henne då eller?
Citera
2026-01-09, 13:18
Medlem
Stiert-Munnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onan-eraren
Fast nu menar du på dig själv, inte på tjejen som TS frågar efter.
Citera
2026-01-09, 14:04
Medlem
kalkryggars avatar
Förvirring i tråden. Jag tyckte det var tydligt att TS menade att tjejen skulle ha pluggen i bajan.

Men jag har aldrig ens tänkt på de scenarion som målades upp i tråden. Att killen har en vibrerande plugg i bajan när man knullar. Rent anatomiskt så borde det vara skönt med tanke på att det stimulerar prostatan.

Får be någon tjej att trycka pluggen i rumpan på mig istället för på sig själv nästa gång. Eller båda kanske ska vara pluggade i bajan helt enkelt.
Citera
2026-01-09, 14:39
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Förvirring i tråden. Jag tyckte det var tydligt att TS menade att tjejen skulle ha pluggen i bajan.

Men jag har aldrig ens tänkt på de scenarion som målades upp i tråden. Att killen har en vibrerande plugg i bajan när man knullar. Rent anatomiskt så borde det vara skönt med tanke på att det stimulerar prostatan.

Får be någon tjej att trycka pluggen i rumpan på mig istället för på sig själv nästa gång. Eller båda kanske ska vara pluggade i bajan helt enkelt.

Inte jag heller egentligen, tror också att det kan vara en hit faktiskt. Har bl.a. fått ett finger i tvåan när man var på väg att komma när bruden runkade av mig med olja i duschen. Sprutade nästan så kaklet sprack.

Men det där med att stoppa in någon vibrerande leksak i tvåan på sig själv innan påsättning existerar liksom inte hemma hos mig. Kärringen är bra på alla sätt och vis när det gäller att göka, hon vet vad som krävs för att behålla en man, men det finns trots allt gränser.
Citera
2026-01-10, 10:13
Moderator
pudelluss avatar
Rubriken något förtydligad. Tidigare rubrik: "Analplugg".

/Mod
Citera
2026-01-10, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onan-eraren

Vilket märke kör du på? Och hastighet?
Citera
2026-01-11, 09:21
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sertralin89
Vilket märke kör du på? Och hastighet?

En vanlig av glas inte vibrerande men vill gärna ha en sådan, blir att beställa på nätet. Har du tips på något bra så mottages det gärna.
Citera
2026-01-11, 15:39
Medlem
Nu fick jag upp ett minne när ett ex råkade ut för att en vibrerande plugg åkte in helt och hållet. Det blev ett abrupt avslut på våran älskog..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in