2026-01-08, 22:52
Medlem
Hur ser era liv ut?
Jobbar ni?
Har ni familj?
Tränar ni?
Är sjukt nyfiken.
Citera
2026-01-09, 02:20
Medlem
Har aldrig brukat tramadol dagligen personligen men känner många som gjorde (dom la ner när dom skaffa familj) och alla skötte jobbet snyggt och hade många vänner, vissa drev eget företag väldigt framgångsrikt men tror inte att det var nån som tränade och tjejer var dom nog inte särskilt intresserade av förutom en snubbe som alltid drog i sig kamagra innan han träffa tjejer.
Citera
2026-01-11, 22:58
Medlem
Jasså du är sjukt nyfiken?

Kände en som missbrukade tramadol, dagligen såklart. Han fick permanenta skador för att han krampade flera gånger. Nu har slutat vad jag vet.
Citera
2026-01-13, 20:34
Avstängd
Inte dagligen för det tappar effekten vilket gör att du kommer upp i doser ganska snabbt men jag har knarkat typ varannan helg, 1g i 1års tid. Ibland flera gånger i veckan.

I början när man såg helt sliten ut såg jag några från klassen som kollade konstigt på mig men senare blev man mer härdad och kunde dölja det (tror jag) för ingen sa någonsin något. Nu försöker jag hålla det till någon gång i månaden för den enda effekten man får är att man blir sömnlös. Den varma kuddiga känslan försvinner ganska snabbt när du tar den ofta.

Minns gamla goda tider när man var skön en hel natt på 200mg.
Citera
2026-01-14, 11:51
Medlem
Nu går jag inte på tramadol dagligen längre men när jag gjorde det så jobbade jag, blev mycket gladare och effektivare på jobbet och sov bättre så det hade positiva effekter förutom jakten och att jag ibland blev utan
Citera
2026-01-15, 12:14
Medlem
Jag gjorde för många herrans år sen, funkade galant förutom när man skulle sluta, jag doserade iofs ganska små mängder för att vara produktiv och sköta hem och jobb. Var sugen på att köpa några kartor för gamla tiders skull nu när vädret fått en att hålla sig inne ensam om dagarna, men jag lyckades aldrig få tag på det.
Citera
2026-01-15, 12:29
Medlem
zombie-nations avatar
Tog inga dunderdoser då det begav sig. Var och är sjukpensionär. Funkade nog bättre med livet då. Trivdes bättre med det mesta. Andra trivdes t o m bättre med mig. Men det skulle ändå inte vara ett alternativ nu, jag reagerar inte samma som då på flera olika substanser.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in