Hejsan. Jag söker att bilda mig en uppfattning om hur stor andel av vettiga människor skulle föredra att knugen får bossa istället för att vi ska avlöna en miljon korrumperade politiker?
Kungen har moral, är inte blyg för att gå på stripklubb och först och främst skulle han lyssna noga på rådgivare (Edit

innan han fattar sitt beslut. Med moderatorerna i åtanke utvecklar jag tankegången nu, får se om det är värt:
Monarkin är troligen det korrekta statsskicket. Folket måste bara vara tuffare. All makt kan inte tillfalla staten att avväpna medborgare och behandla dem som oskyldiga hjon. Om folk är tuffare och inte övervakade i minsta lilla skulle de styrande vara mer obekväma med att göra generalfel. Om kungen är rättvis kan de flesta acceptera ett beslut som går emot dem, emellanåt.
Vill kungen avskaffa fyrverkerier?
Vad tycker du som läser i frågan?
Edit: tror det tillförde lite att tänka till
Edit2: inte som att våra folkvalda gör precis som vi vill
Edit3: snälla lås inte denna. Tanken kan tyckas absurd men jag är allvarlig och vill ha input och tankar
Edit4: Nej, jag själv kommer absolut inte ställa upp som kung.
Edit5: jag tänker såklart att det är noll fanatism rörande kungen från ens någon. Han får sköta sitt men han är som vem som helst(förutom att han e king) Inga zelots.