Citat:
Ursprungligen postat av
NisseH2O2
Dags för ny klagan via X om att bli dömd i förtid?
Jag tycker att barnen kan sitta bakom Katja med slitna, trasiga och fula kläder och gråta i den kommande videon. Tårar går att fejka om man klipper upp en gammal silicapåse och fyller den med hackad lök som man gnider runt ögonen innan man spelar in videon.
Katja får försöka övervinna botoxen i pannan och se lite härjad, men ändå kontrollerat uppgiven ut. Kanske genom att inte sminka sig så hårt som i den tidigare videon.
Den anklagande tonen där hon lade över skulden på sina egna handlingar på "folkdomstolar" lika inbillade som råttan framför bilen, gav ett mänskligt intryck och gjorde att man som tittare skämdes för Katjas barns räkning och började titta konstigt på sina grannar i trappuppgången som kan ha suttit i dessa inbillade "folkdomstolar".
Vi skulle då alla kunna tycka synd om Katjas barn och lättare tycka synd om Katja. Kanske kunde hon öppna kommentarfältet i den nya videon, eftersom kommentarerna i den första inte fick vara kvar.
Naturligtvis kan Riks ställa upp med "gråtmild" ljussättning och partiet bör informeras innan videon släpps, så de inte blir tagna på sängen denna gång.
Jag tycker Katja ska spara textningen på videon även denna gång, så att även döva kan tycka synd om Katja. (Jag tror kvinnan i mitt hus på två trappor med katt (sannolikt råtthatare) hör lite illa och kan ha suttit och dömt Katja mellan lådvinsglasen i "folkdomstolen".)
Kanske vågar sig Katja på att förneka sin skuld i den nya videon, då många kommentarer efterfrågade det? Jag vet att det är att hoppas på lite väl mycket, men vi ser alla fram mot den nya videon från Katja på X.