2026-01-07, 19:09
Medlem
Mohaves avatar
En tjej jag känner berättar att hon gillar att bli berusad men ogillar smaken av alkohol. Finns det sätt att inta alkohol utan att behöva dricka det? Tabletter? Via en spritdoppad tampong i fittan eller i anus? Eller injektion med spruta?

(Jag startade denna tråd i Alkohol & Dryck. Moderator där låste den och hänvisade till Medicin och hälsa som ett mer passande forum)
Citera
2026-01-07, 19:32
Medlem
Enterprises avatar
Boffa, sniffa, rövpanna, IV. You name it.
Ta en rundtur på whiskyfatslager.
Citera
2026-01-07, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mohave
En tjej jag känner berättar att hon gillar att bli berusad men ogillar smaken av alkohol. Finns det sätt att inta alkohol utan att behöva dricka det? Tabletter? Via en spritdoppad tampong i fittan eller i anus? Eller injektion med spruta?

(Jag startade denna tråd i Alkohol & Dryck. Moderator där låste den och hänvisade till Medicin och hälsa som ett mer passande forum)
Tom Zacharias legendariska skiva Belinda besvarar din fråga i låten Freak Baby med texten:
Vi analfixerade kverulanter vet att sprit i arslet med lavemang är finemang
och en billig fylla, man blir påtänd som ett ägg och kåt som satan…

Den berömda rövpannan är svaret du söker.
Citera
2026-01-07, 20:04
Medlem
Bone Collectors avatar
Citat:

Har hört att det inte ska vara alltför ovanligt att läkarstudenter tar det IV med dropp och venkateter på sina fester, men det kanske bara är en skröna.
Citera
2026-01-07, 20:27
Medlem
Rövpanna fyfan så vidrigt så läcker det ut på fotöljen
Citera
2026-01-07, 20:31
Medlem
zombie-nations avatar
Beror väl lite på om det är alkohol som dryck man ogillar. En del gillar romrussin som inte gillar rom. Gjorde en vinter ischoklad med så mycket romrussin att man blev klart påverkad av dem. De var ju lite mysigt. Samtidigt finns det klart de som inte killar alkohol i godisform heller.
Citera
2026-01-07, 20:34
Medlem
Injicera sprit?
Kan å kan, det är riktigt farligt.
Om du injicerar det går all sprit direkt ut i blodomloppet och når hjärnan omedelbart.
Detta ökar risken för andningsstopp, döden och omedelbar medvetslöshet.
Citera
2026-01-07, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raina
Rövpanna fyfan så vidrigt så läcker det ut på fotöljen

Nån alkoholist ska ha fått i sig tre liter sherry rektalt, vilket resulterade i döden.
https://en.wikipedia.org/wiki/Alcohol_enema#Incidents
Citera
2026-01-07, 21:07
Medlem
Mindbusinesss avatar
Häll spriten på pannan i en bastu.
Citera
2026-01-08, 00:01
Medlem
sommarlovs avatar
Alkohol i rumpan är på riktigt.
Inget jag provat dock

https://en.wikipedia.org/wiki/Alcohol_enema
Kul smeknamn, butt-chugging or boofing.
Citera
2026-01-08, 00:06
Medlem
Mohaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarlov
Alkohol i rumpan är på riktigt.
Inget jag provat dock

https://en.wikipedia.org/wiki/Alcohol_enema
Kul smeknamn, butt-chugging or boofing.
Kan tänka mig att det funkar för att bli berusad. Men är det inte hälsovådligt?

Vad säger den medicinska expertisen?
Citera
2026-01-08, 01:05
Medlem
StoreSvartes avatar
Citat:

Testa häll en massa t-röd i en bunke och ta ett långt fotbad. Det kanske fungerar.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in