2026-01-07, 20:57
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mohave
Vilket är det bästa toapappret? Och varför? Vad gör ett bra toapapper? Billigt? Långa rullar? Ska det vara mjukt eller vill du hellre att det river lite i anus?

Jag hittade en gammal tråd om detta som låstes eftersom den blev en listtråd. (FB) Vad använder du för toapapper? Så se till att motivera ditt svar. Annars låses nog också denna.

Det här är tjockt och drygt. Mkt bra kvalitet.

”ICA Toalettpapper Extra fint är ett extra tjockt, mjukt och drygt toalettpapper i 5 lager med fin dekor. Producerat i Sverige.”

https://handla.ica.se/produkt/2014351
Citera
2026-01-07, 20:59
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aakerbock
Fixa Toalett Natur. 3 lagerspapper och ca 28 m per rulle. Säljs på Hemköp och Willys och ofta till extrapris. Skit-bra!

När jag är med min kompis, kör vi detta som gyllene medelväg. Det är hårdpackat nog för att jag ska bli nöjd, och tjockt nog för att kompisen ska bli nöjd. Normalpris också.
Citera
2026-01-08, 14:06
Medlem
Fick ett tips om Serla för en tid sedan. Är nöjd med kvalitet och prisvärdhet. Köper 18-p när det är extrapris någonstans, senaste gångerna 99:- på rusta. Har inte funderat så mycket på detta förut, utan man haffade något som man tyckte såg bra ut och verkade prisvärt. Efter Serla-tipset så räknar jag på meter och kilopris och kommit fram att Serla är prisvärt.
Pappret är lite tjockare och stadigare än andra papper, så man kan ta i utan att fingrarna åker in i röven,,
Citera
2026-01-08, 15:19
Medlem
Takpapps avatar
Inget jävla lent Lambi. Tuff skit, hårda papper.

https://www.youtube.com/watch?v=ZVrPf8KuAd4
Citera
2026-01-10, 03:28
Medlem
Mohaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
När jag är med min kompis, kör vi detta som gyllene medelväg. Det är hårdpackat nog för att jag ska bli nöjd, och tjockt nog för att kompisen ska bli nöjd. Normalpris också. Ni kan behöva några rullar Serla Plus?
Du är med din kompis. Hårdpackat, säger du. Hmm. Det är så ni roar er på fredagkvällen medan vi andra mumsar tacos? Ni kan behöva några rullar Serla Plus.

Citat:
Ursprungligen postat av Takpapp
Inget jävla lent Lambi. Tuff skit, hårda papper.

Det bör rivas lite?
Senast redigerad av Mohave 2026-01-10 kl. 03:39.
Citera
2026-01-10, 11:27
Bannlyst
Det fanns ju en sort de slutade med. Extra långt eller vad det nu hette. Nu får det bli Serla
Citera
2026-01-11, 05:21
Medlem
Helt ärligt: Ica Basic.

Hatar tjockt.
Citera
2026-01-11, 07:08
Medlem
Transkalles avatar
Brukar titta på kilopriset, fast undviker det allra billigaste 1-lagerspappret.

Förstår inte argumentet där folk vill ha mycket papper per rulle. Du betalar ju bara mer för att de har spolat på mer papper än vanligt och får stora otympliga rullar.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in