Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Igår, 17:08
Medlem
Jobbet tar mig till Malaga med omnejd i vår. Någon som har besökt och kan rekommendera nå bra strippklubbar eller massageställen? Är inte ute efter fullservice, men mer än vad som är pk i sverige.
Citera
Igår, 17:13
Medlem
Vad är "mer än vad som är pk i Sverige"?

Det finns ett tiotal klubbar i Malaga med omnejd. Om du inte redan nu känner till någon av dessa, så hade jag använt mig av en taxichaufför, för att hamna på rätt ställe. Även om han får prosivison, så brukar han få det av alla klubbar. Specificera dina önskemål, OCH din budget. Det går från €80/timme, till €800 per timme.
Senast redigerad av PatricHbg Igår kl. 17:16.
Citera
Igår, 17:14
Medlem
Här har du en överblick https://eroticadvisor.com/en/spain/malaga

Personligen skulle jag skita i alla dom där och bara leta upp en negerhora på gatan, mycket billigare så.
Citera
Igår, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yoyomania
Jobbet tar mig till Malaga med omnejd i vår. Någon som har besökt och kan rekommendera nå bra strippklubbar eller massageställen? Är inte ute efter fullservice, men mer än vad som är pk i sverige.

https://centromilenium.com/en/centro-milenium/ erbjuds erotisk massage av typ body to body. Vill minnas att he ingick. Alltid oklart vad de olika massagena på menyn innehåller så jag brukar fråga efter det mest erotiska alt ta den dyraste. En del av tjejerna erbjuder sex mot en extra peng, vill minnas att npgra av dem var ganska dyra. Första dagen ingick två tjejer de första 10 min av massagen, sen fick jag välja om jag ville ha en eller två När jag besökte stället var det inte de synggaste tjejerna som jobbade där men helt ok service.
Citera
Igår, 20:21
Medlem
FindAways avatar
Alla som erbjuder erotisk massage knullar . Under alla visiter i Spanien " och det är inte ett fåtal" har jag jökat på dessa ställen
Det är ett annat uttryck för bordell, för att låta seriösare bara. Men jag föreslår kinesiska ställen, för satan vilken service, å fina brudar är. Det också
Google är människan bästa vän
Citera
Igår, 22:22
Medlem
tack för tipsen! verkar tyvärr vara ont om klassiska strippklubbar, bara en massa bordeller överallt.
Citera
Idag, 09:55
Medlem
Om man inte ens kan gå ut och få ragg i en provins som Malaga utan måste betala...jadu..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in