2026-01-06, 18:55
Avstängd
Talking-Donkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Donatelli
https://tv.aftonbladet.se/video/392592/sanna-30-jobbar-som-porrskadis-jag-aelskar-det-jag-goer

Vem är denna människa?
Varför pratar hon så konstigt?
Vad vet vi mer om henne?

Jag tappa hakan när jag såg intervjun programmet..
Så totalt utanför min box när det kommer till vad jag tycker är attraktivt och normalt. men men alla är vi olika.
Jag tycker att hon verkar bra.
Utrycker sig bra, sund inställning och hon är sexig.
Citera
2026-01-06, 18:58
Medlem
Telepatisks avatar
Helvete vad mediakåt hon är, hon har ju varit med i sådana tidningar innan, flera gånger om jag minns rätt. Nyligen gick hon väl ut med att hon ville ha en pojkvän, men att ett krav är att han ska vara okej med att hon fortsätter att jobba med porr:
https://www.gp.se/livsstil/porrstjarnan-sanna-zentio-letar-efter-den-stora-karleken.24054c82-ad0c-47f6-86d8-673f494d1355

Hon var även med i ett dating-program som heter "Hemliga beundrare", men snubben tackade nej:
https://www.facebook.com/tv3sverige/videos/sanna-har-en-intressant-teori-om-glas-som-spricker-n%C3%A4r-man-%C3%A4r-nerv%C3%B6s-missade-du-/828859917506839/

Hon ser verkligen förjävlig ut med alla operationerna, och såg inte heller bra ut innan heller. Syrran såg ju ändå helt okej ut innan hon började att operera sig. Men nu är hon ju en missbrukare och jag tror att hon har fått ena foten eller benet amputerad. Och hon försöker väl fortfarande att få in pengar med hjälp av gamla bilder, för att kunna köpa droger gissningsvis.

Tragiskt:
(FB) Zara Zentio
Senast redigerad av Telepatisk 2026-01-06 kl. 19:03.
Citera
2026-01-06, 19:03
Avstängd
Talking-Donkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alpran
Hahaha fyfan alltså.... Har växt upp runt henne och hennes storasyster. Hon höll på med porr o scandalbeauties för över 10 år sen redan.

Båda två är helt brända i huvudet, kommer dock inte ihåg storasysters namn, men båda heter zentio i efternam.

Sjukt fula också
Säkert också sådana där som skvallrar och postar skit om andra på internet.
Haaaatar sådana.
Citera
2026-01-06, 19:05
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Massa text
Jag tror dock att Sanna faktiskt skulle kunna ta sig ur det där och skapa sig ett "vanligt" liv för jag får inte uppfattningen att hon direkt är korkad, men troligtvis rejält skadad/traumatiserad.
Citera
2026-01-06, 19:06
Medlem
Zaedrewss avatar
Över 100k i månaden! Inte illa pinkat.

Citat:
Frågan om exakt vad hon tjänar i månaden vill hon inte svara på, men när Perla Rainey Malmberg undrar om det är mer än 100 000 i månaden avslöjar Sanna Zentio lite om inkomsten.

– Ja, mm, säger hon då.
https://www.ekuriren.se/nyheter/eskilstuna/artikel/sanna-29-fran-eskilstuna-jag-tjanar-100000-i-manaden-pa-porr/lzz3nogl

Borde finnas med på listan över de mest högavlönade i Eskilstuna. Förutsatt att hon skattar som hon ska och inte ljuger...
Citera
2026-01-06, 19:07
Medlem
HBTKuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NyaHenrikss
Men usch!
Vem tittar?
Jag hade inte rört med en radiostyrd tång…
Det här ämnet verkara vara ren mumma för Fb, så några tittare har hon säkert. Finns de som gillar det där plastiga utseendet.
Citera
2026-01-06, 19:20
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerniWha
Och ändå mer speciellt om nu syrran också är inom samma gebit.

Fruktansvärt. Då börjar man ju osökt att undra om detta är något de fått med sig hemifrån...
Citera
2026-01-06, 19:24
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Över 100k i månaden! Inte illa pinkat.

Borde finnas med på listan över de mest högavlönade i Eskilstuna. Förutsatt att hon skattar som hon ska och inte ljuger...

Nä, men problemet för dessa - och även lyxprostituterade - brukar vara att de inte kan hålla i pengar. De tänker att de ska spara pengarna för att "plugga senare", men "senare" kommer aldrig och pengarna rinner mellan fingrarna, och när de blir för gamla (det blir man strax efter 30 i den branschen, så Sanna har inte mycket tid kvar nu) så finns inga pengar kvar. Och då står de där utan utbildning och yrke, och inget på CV:t som går att visa upp på den reguljära arbetsmarknaden.

Det är ett så kortsiktigt tänk. Och nu är det ännu mer kört eftersom hon varit ute och visat upp sig i vanliga tidningar också under sitt riktiga namn.
Citera
2026-01-06, 19:26
Medlem
Ser ju ut som helvete?
Citera
2026-01-06, 19:29
Avstängd
hahaha ser ju ut som hennes ansikte blivit överkört.
av en lastbil.
Citera
2026-01-06, 19:37
Medlem
Finns på EMP.
Citera
2026-01-06, 20:01
Medlem
Om det där är idealet för alla porrskadade idioter fattar jag varför de inte får träffa kvinnor och blir sittande i källaren och runkar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in