2026-01-06, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kontoid
Vad har min vikt med saken att göra ditt stolpskott? Det största problemet är att avloppshålet är alldeles för litet. Avföringen kan inte passera. Hur fan kan man tillverka så värdelös toalett? Den är ny. Stopp varenda gång.

Ja har man en ”normal” dump så brukar man inte få problem har man mycket så käkar man nog mer än vanligt , men gissar att detta är bara fake
2026-01-06, 19:22
Medlem
Citat:
Det är stopp i toaletten pga stor avföring. Fick för några månader sedan en ny toalett med ovanligt litet avloppshål som orsakar stopp varje gång pga avföring som inte kommer igenom. Hyresvärden har ignorerat mina fel anmälningar och denna går går inte stoppet att få bort. Vad göra? Det är en EXTREMT oseriös hyresvärd.

Fyll en hink med så hett vatten som möjligt och fyll toan upp till bredden och vänta på att det sjunker ner eller att stoppet släpper. Upprepa så många ggr som krävs tills det släpper.
2026-01-06, 19:37
Medlem
Citat:
Det är stopp i toaletten pga stor avföring. Fick för några månader sedan en ny toalett med ovanligt litet avloppshål som orsakar stopp varje gång pga avföring som inte kommer igenom. Hyresvärden har ignorerat mina fel anmälningar och denna går går inte stoppet att få bort. Vad göra? Det är en EXTREMT oseriös hyresvärd.

Det går inte använda dessa toaletter du får skita på jobbet eller leta om det finns någon annan toalett i huset tills dess den har blivit utbytt.
2026-01-06, 19:46
Moderator
Tystnads avatar
Då det kommit in 100 inlägg samt utöver det ett otal trams och ot inlägg raderade så får vi anse att TS har fått många bra svar på sin fråga.
Påpekas att det finns otaliga trådar som handlar om avloppstopp som bör användas innan man postar nya.
Tråden låses då det börja spåra ur med massa ot inlägg och trams // Moderator
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in