Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2026-01-06, 13:08
Medlem
https://samnytt.se/migrationsverkets-insida-klaner-svenskar-i-minoritet-och-tystnadskultur

Så, allt jag skrev här visade sig vara sant.

Kriminella klaner, falska avslag, medborgarskap till sina klanmedlemmar, en tystnadskultur.

Det är dags att läsa "I väntan på avvisning - Ämne: snyftartiklar" igen. Tänk om alla dessa människor verkligen HADE RÄTT att vara i Sverige, men migrationsmyndigheter som arbetade för kriminella klaner utvisade dem för att istället ta in sina egna klanmedlemmar?

Jag är helt enkelt förvånad över hur likgiltiga svenskarna var inför allt detta. Detta hade trots allt pågått i åratal.
Jag skrek om det, skrev till alla – journalister, politiker, människorättsorganisationer. Det finns många andra exempel, inte bara mitt fall.

Alla migranter – inte bara flyktingar – försökte tala ut om detta. Arbetare nekades rätten att arbeta, studenter nekades rätten att studera, människor förbjöds att gifta sig, flyktingar skickades tillbaka till farliga länder – såvida de inte tillhörde rätt klan förstås.
Migranter ropade: "Titta på dokumenten, titta, de ljuger öppet! Kolla bara dokumenten i våra filer! Titta, de ljuger!"

Svenskarna vände sig bort och sa: "Det är lagen."

Och de dumma högersvenskarna ropade: "Utvisa alla, hej då!"

Ingen svensk ifrågasatte vad som försiggick på MV, vilka exakt som utvisades och vilka som beviljades medborgarskap. Svenskarna överlämnade absolut makt till ett gäng icke-valda skurkar och försäkrade varandra om att "det är lagen."

Samtidigt, än idag, har ingen i Sverige rätt att bara ta dokument från en migrationsfil, läsa dem och fråga varför de inkommande och utgående dokumenten skiljer sig åt. För att inte tala om att straffa de tjänstemän som tillät denna förfalskning. Allt är fortfarande gömt i arkiven; alla tjänstemän som ljög i dokumenten sitter fortfarande kvar och fortsätter att förstöra människors liv.

Vad säger ni, svenskar? Vad ska ni göra med de svenska migrationsmyndigheterna som driver detta kriminella system? Kommer jag till exempel att få se en massdemonstration av svenskar upprörda över brottet mot svensk lag och rättskultur? Jag är redo att delta i en sådan demonstration, men på något sätt tvivlar jag på att det kommer att hända.
Citera
2026-01-06, 13:16
Medlem
Det är därför alla som kommit sista 35 åren skall ut, så fort man börjar med den, men kanske inte den, så blir allt en djävla cirkus.
Citera
2026-01-06, 13:27
Medlem
Landet styrs av främmande makt sedan ganska långt tillbaka, de var längesedan svenskarna själva var i kontroll.

Svenskarna har bara hängt med de som styr då det har gått ganska bra under en lång tid, det är först på senare tid skeppet har börjat ta in vatten och känslan att vi faktiskt nu sjunker har dykt upp.

Kommer knappast sluta bra detta för någon, man får ta ödet i sina egna händer och segregera bäst man kan och sedan fundera på var vi ska ta vägen i framtiden om det blir för dåligt. Alternativt stycka upp landet på något vis. Den som lever får se men att fortsätta som vi gör är naturligtvis ohållbart.
Citera
2026-01-06, 13:31
Medlem
Vad kan man vänta sig när man medvetet skänker bort landet till folk i andra länder? Vad trodde folk skulle hända?
Citera
2026-01-06, 13:37
Medlem
grey.eagles avatar
Kan man sätta en Iranier på det mest hemliga vi har, som sedan råkar spionera för Ryssland, ja då förstår ni väl hur illa det är i feministiska Sverige.
Citera
2026-01-06, 13:45
Medlem
Exemplarisk.s avatar
Ja detta har varit känt länge för oss som inte är för upptagna med vad som händer i Idol eller Förrädarna.

Precis som Somaligate så är det tyst från msm och det är mindre, fria medier som uppmärksammar det. Detta är en enorm skandal som borde prägla löpsedlarna i månader och alla asylärenden måste revideras omgående.

"Vi har varit naiva"
Citera
2026-01-06, 13:47
Medlem
SilkyJohnsons avatar
Att inte media pratar mer om det är för att dom är rädd för att bli stämplad som rasister
Citera
2026-01-06, 13:51
Medlem
Diamondgrits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4ll4N
Svenskarna överlämnade absolut makt till ett gäng icke-valda skurkar och försäkrade varandra om att "det är lagen."
Aa precis, det är så det funkar när man har en massa myndigheter som får tolka lagen som de vill. PEth-tester som leder till indragna körkort, moms på brf-parkeringsplatser, statsägda företag som helt enkelt vägrar utföra order från ägarna (staten), osv. osv. och såklart även invandringen.
Citera
2026-01-06, 13:58
Medlem
(FB) Vem styr migrationsverket, svenskar eller invandrare?
Citera
2026-01-06, 14:15
Medlem
53....so whats avatar
Tänk att denna myndighets haft sånt skydd från insyn och att ingen fått granska den, utan den borde fått paltmeter i pressen. För det har funnits de som sedan länge velat berätta men fått hålla sig i alternativmedia. Den svenska journalistkåren har ju hellre sett till att det inte blivit några granskningar, då deras agenda är välkänd.

Men vi som varit med ett tag kommer i håg att det fanns de som jobbade på MV som larmade och skrev om överträdelserna varje dag... Minns ni "Migga"?

Merit Wager, driver fortfarande sin blogg och skrev en bok som alla i regeringen borde ha läst.
"Inte svart eller vitt utan ganska grått" där miggornas egna röster får höras.

https://meritwager.nu/
Citera
2026-01-06, 14:22
Medlem
Raddigibollens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finporslinet

Kommer knappast sluta bra detta för någon, man får ta ödet i sina egna händer och segregera bäst man kan och sedan fundera på var vi ska ta vägen i framtiden om det blir för dåligt. Alternativt stycka upp landet på något vis. Den som lever får se men att fortsätta som vi gör är naturligtvis ohållbart.
Du har rätt i din intelligenta analys. Det går helt enkelt inte längre att kuvas av eliten och gå med på deras sjuka vanföreställningar om hur världen ska fungera. Segregering är enda lösningen.
Citera
2026-01-06, 14:35
Medlem
Raddigibollens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4ll4N
Jag är redo att delta i en sådan demonstration, men på något sätt tvivlar jag på att det kommer att hända.

Det hade inte fungerat, problemet är att det inte gör ont för eliten om du viftar på ett plakat och gråter ut. Det enda som fungerar är konsekvenser, så kanske om du kan hitta nånn men god retorik som kan kommunicera skadan deras liv tar av eliten var dag så man lyckas driva folket till uppbåd.

Ingen rast ingen ro i sinnet så länge styret inte bryr sig om att tillgodose min grundläggande nordiska natur och kultur.
Man kan prova att se vad som händer om alla slutar jobba i alla viktiga samhällsfunktioner samtidigt och börjar leva på besparingar. Eliten har bara makt när de kan byta ut oss en i taget.

Om du slutar jobba då byter eliten ut dig med en annan trogen dåre eller invällare. Men om 20 tusen människor slutar jobba i tre månader och drar på semester istället lär samhället kollapsa och tvingar eliten till förhandlingsbordet.

Bygg ett nytt samhälle med egna skolor och lägg pengar på ungt folk, bygg egna sjukhus och dyklikt. Ett modernt liv kan vara riktigt billigt om man fokuserar på absoluta nödvändigheter och långsiktighet utan att kapitalförstöra som eliten gillar att göra.

Kapitalförstörning är hur de håller er i ständigt arbete. Det är ju lustig när samhället har pengar på hög och folk egentligen hade kunnat få en månad till i betald ledighet, till för att spendera på familj, hobbies och dylikt.
Senast redigerad av Raddigibollen 2026-01-06 kl. 14:59.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in