Jag tycker alla filmmakare och skådespelare är briljanta och alla talen rörande. Förtjänar de respekten de får av mig? Kanske, kanske inte. Tror jag tycker om alla på Guldbaggegalan för att jag för närvarande
manifesterar för mig själv att jag verkar inom show-biz fastän jag inte gör det, än. Känner mig som en av dem redan så det tycks för mig som att mina kompisar vinner priser, fast de vet inte om mig.
Jag har sett tre av filmerna. Rätt så bra, faktiskt, flera av de tre jag såg. Skilnaden på film och vanliga tv-program är att film säger något om livet.