2026-01-05, 20:01
Avslutad
Tänk att ni står där med kuken i handen och ska precis trycka in den i henne. Då helt plötsligt säger hon att hon inte vill längre. Respekterar ni detta eller fortsätter ni med det ni gör och trycker in den i henne? Låtsas som att ni inte hörde t.ex.
Citera
2026-01-05, 20:04
Medlem
Respekterat det.
Ringt en taxi.
Citera
2026-01-05, 20:08
Medlem
kalkryggars avatar
Jag hade givetvis fryst till i samma sekund för att stoppa intrånget i muffen. Sen undrat lite vad som hände och om hon bekräftade att hon menade allvar givetvis respekterat det beslutet. Jag är ingen våldtäktsman helt enkelt. Jag är svensk.
Citera
2026-01-05, 20:08
Medlem
Då kör jag upp min fb-dase i min egen röv istället.

(Vilken jävla fråga)
Citera
2026-01-05, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BoneUtroparen
Tänk att ni står där med kuken i handen och ska precis trycka in den i henne. Då helt plötsligt säger hon att hon inte vill längre. Respekterar ni detta eller fortsätter ni med det ni gör och trycker in den i henne? Låtsas som att ni inte hörde t.ex.

Du är ju pyroman, enligt dig själv. Så jag förstår att du ändå hade kört på. Vi andra vet att vi har en samtyckeslag, och låter bli.
Citera
2026-01-05, 20:13
Medlem
Onanikrems avatar
Ja då lägger man ner och drar hem, går ut hunden, röker eller what? Har hänt ett par gånger, då var det långt långt före metoo, samtyckeslagen och skit. Hon. -Vad gör du? Jag. -Ringer en bulle för nu drar jag.
Bortamatch de gångerna och vi hördes inte av efteråt.
Citera
2026-01-05, 20:18
Medlem
Bone Collectors avatar
Citat:
Aldrig varit i den situationen att hon ångrar sig i exakt samma stund som den ska in, men i så fall skulle jag trycka in den ändå och förvänta mig ett "ok då, kör ändå" från henne.

Skulle hon protestera och bli arg ("hörde du inte vad jag sa?!"), eller reagera med passivitet, så skulle jag dra mig ur direkt, och be om ursäkt.
Citat:
Ursprungligen postat av ujhs
Respekterar du inte dina medmänniskor?
Självklart så tvingar man sig inte på någon som inte vill.

Det är lika självklart att hon skulle ångrat sig lite tidigare, och inte väntat tills man är en sekund ifrån att penetrera.

I det läget hade jag valt att gå in ändå, och sett vad reaktionen blev.
I alla fall om hon var lika kåt som mig fram tills sekunden innan penetrering.

Respekt är ömsesidig.
Hon skulle reagerat likadant om det hade varit jag som ångrade mig en sekund innan hon skulle rida eller ta den i munnen.
Senast redigerad av Bone Collector 2026-01-05 kl. 20:42.
Citera
2026-01-05, 20:18
Medlem
Umarells avatar
Stoppar förstås och drar och/eller gör slut.
Citera
2026-01-05, 20:24
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Du är ju pyroman, enligt dig själv. Så jag förstår att du ändå hade kört på. Vi andra vet att vi har en samtyckeslag, och låter bli.

Är det för att du "vet" att vi har en samtyckeslag som du låter bli? Hur hade du i så fall gjort innan lagen kom. Som faktiskt är ganska ny.
Citera
2026-01-05, 20:25
Medlem
Citat:

Respekterar du inte dina medmänniskor?
Citera
2026-01-05, 20:33
Medlem
Citat:

Så din fråga är om folk här är ok med våldtäkt? Hur gamma lär du? Trodde det var 18-års gräns på FB.
Citera
2026-01-05, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Är det för att du "vet" att vi har en samtyckeslag som du låter bli? Hur hade du i så fall gjort innan lagen kom. Som faktiskt är ganska ny.

Jo, men i detta läget är det ju inte frågan om avsaknat samtycke, det är frågan om att hon uttrycker att hon inte vill. Det har så länge jag kan minnas varit brottsligt att ha sex med någon som inte vill.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in