2026-01-05, 19:22
Medlem
Käkat 200mg tramadol en vecka i sträck, brukar aldrig ta tramadol vanligtvis, nu har det gått två dagar sen mitt senaste intag och mina vader, min nacke, mina händer samt ena sidan av ryggen krampar till och från.
Har druckit massa vatten samt magnesium och undrar bara om det är en vanlig bieffekt eller ska man oroa sig?

Edit sorry fel forum ifall mod kan flytta den.
Senast redigerad av Evy666 2026-01-05 kl. 19:24.
Citera
2026-01-05, 19:31
Moderator
Morfar-52s avatar
Flyttar

Drogrehabilitering --> Drogakuten
/Moderator
Citera
2026-01-05, 19:33
Medlem
barbabushs avatar
Serotoninet som spökar. Jämfört med rediga opioider så är tramadol mer inblandat med serotonin, så det mixar dåligt med annat (SSRI, MDMA, tjack, osv.) och ger helt andra biverkningar/symptom vid AT som kramper och "blixtar". (Skräp med andra ord!)

Du behöver inte vara orolig dock. Köp lite 3,5or om det blir outhärdligt. Och undvik tramadol är mitt tips, riktig B-drog.
Citera
2026-01-05, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Evy666
Käkat 200mg tramadol en vecka i sträck, brukar aldrig ta tramadol vanligtvis, nu har det gått två dagar sen mitt senaste intag och mina vader, min nacke, mina händer samt ena sidan av ryggen krampar till och från.
Har druckit massa vatten samt magnesium och undrar bara om det är en vanlig bieffekt eller ska man oroa sig?

Edit sorry fel forum ifall mod kan flytta den.

Oroa sig för vad exakt?

Med droger kommer biverkningar, lite ryckningar i lämmarna dör man däremot inte av. Vänta bara tills du får ett riktigt EP anfall på Tram. Inte heller direkt dödligt såvida du inte slår dig ordentligt när du ramlar.
Bitmärken i tungan är inte trevligt.

Lägg ned den där skitsubstansen.
Citera
2026-01-05, 21:24
Medlem
VetusSpirituss avatar
Instämmer med de andra,ge fan i skiten. Har du någon muskelavslappnande medicin så ta en låg dos av det.
Citera
2026-01-05, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av barbabush
Serotoninet som spökar. Jämfört med rediga opioider så är tramadol mer inblandat med serotonin, så det mixar dåligt med annat (SSRI, MDMA, tjack, osv.) och ger helt andra biverkningar/symptom vid AT som kramper och "blixtar". (Skräp med andra ord!)

Du behöver inte vara orolig dock. Köp lite 3,5or om det blir outhärdligt. Och undvik tramadol är mitt tips, riktig B-drog.

Tack! Så jag kan räkna med kramp i några dagar till?
Blir fan inget mer av detta skit!
Citera
2026-01-05, 21:57
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evy666
Tack! Så jag kan räkna med kramp i några dagar till?
Blir fan inget mer av detta skit!
Krampen lär lägga sig inom kort, ja. Körigt läge förstås, men det klarar du att vänta ut.

Att låta bli skiten för gott är en värdefull lärdom, då har du inte lidit förgäves!
Citera
2026-01-07, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Krampen lär lägga sig inom kort, ja. Körigt läge förstås, men det klarar du att vänta ut.

Att låta bli skiten för gott är en värdefull lärdom, då har du inte lidit förgäves!

Detta va en bra kommentar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in