Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2026-01-04, 17:05
Avstängd
BengtGunthers avatar
Någon har totalt rubbat den andliga harmonin och genom onda signaler och andra rubbat energin i mitt hushåll helt plötsligt så har energi balansen kollapsat. Jag har inte gjort något speciellt bara köpt en robotdammsugare och nya golvlister men detta kan väll inte vara anledningen. Hur bör jag agera ska jag sälja huset eller förflytta mig till sommarstugan ett tag och bo där för att se om det blir bättre med tiden
Citera
2026-01-04, 17:27
Medlem
pn222jws avatar
Försök att skydda dig och bostaden. Googla till exempel Feng Shui.

https://www.shurgard.com/sv-se/blog/var-nyborjarguide-till-fengshui/
Citera
2026-01-04, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BengtGunther
Någon har totalt rubbat den andliga harmonin och genom onda signaler och andra rubbat energin i mitt hushåll helt plötsligt så har energi balansen kollapsat. Jag har inte gjort något speciellt bara köpt en robotdammsugare och nya golvlister men detta kan väll inte vara anledningen. Hur bör jag agera ska jag sälja huset eller förflytta mig till sommarstugan ett tag och bo där för att se om det blir bättre med tiden

Sälj robotdammsugaren, den går på kinesisktillverkad batteri samt ökad kostnad på energi, summan blir negativ balans.
De som rubbade och är onda är tidöpartiet & kineserna, ena riktigt otäcka energitjuvar.
Citera
2026-01-04, 17:31
Avstängd
BengtGunthers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pn222jw
Försök att skydda dig och bostaden. Googla till exempel Feng Shui.

https://www.shurgard.com/sv-se/blog/var-nyborjarguide-till-fengshui/
Har studerat Feng Shui grundlig och alla rum är anpassade enligt detta och där finns en balans. Hadde även en expert som intygade detta. Men jag känner liksom att energin har rubbats och att dålig energi tagit tagit över. Enda jag har gjort är ju golvlisterna men kan det verkligen vara orsaken
Citera
2026-01-04, 18:03
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
.. onda signaler och andra rubbat energin i mitt hushåll helt plötsligt så har energi balansen kollapsat.

Det låter som att du behöver en elektriker.

Du kanske ska kolla vad den nya el-prylen har för spänning som den går på. Om den är från utlandet så kanske den har ett annat system i sig?
Citera
2026-01-04, 18:37
Avstängd
BengtGunthers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Det låter som att du behöver en elektriker.

Du kanske ska kolla vad den nya el-prylen har för spänning som den går på. Om den är från utlandet så kanske den har ett annat system i sig?
Kan väll omöjligt vara den eller?
Citera
2026-01-04, 18:40
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Kan väll omöjligt vara den eller?

Varför inte? Du verkar ju ha fått något el-problem i samband med att du köpte den nya el-prylen om jag förstår det rätt.
Citera
2026-01-04, 18:47
Medlem
Du måste gå till botten med vilken typ av väsen som har gjort sig tillkänna i din närvaro för att ens kunna motarbeta vederbörande.

Det kan handla om en tidigare ägare vars åsikter nu har kolliderat med någon typ av förändring du har bidragit med i hushållet, du beskrev lister och robotdammsugare, jag anar oråd att dammsugaren förfaller sig som trubaduren i knivdramat, du bör söka kontakt med ett medium som kan råda bot på situationen.
Citera
2026-01-04, 18:56
Medlem
EnkeliSotilass avatar
Negativa energier och onda väsen. De kan inte uthärda starka dåliga dofter, vilket gör att de kommer fram och orsakar mer obehagliga energier.

Annan alternativ kan du använda kristaller som suger åt sig de negativa energierna och tända rökelse för att skapa en mer behaglig doft för andevärlden.

Behåll lugnet i ditt hem och vänta på nya signaler. Svaren kommer på ett sätt som känns äkta. Då vet du vad du bör göra.
Citera
2026-01-04, 18:58
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Finns nyttiga mineraler som kan dämpa detta, Lithium främst i ditt fall.
Citera
2026-01-04, 23:31
Avstängd
BengtGunthers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trevligt.konto
Finns nyttiga mineraler som kan dämpa detta, Lithium främst i ditt fall.
Hur köper jag det
Citera
2026-01-05, 02:02
Medlem
SoulOfSophias avatar
Testa ta dit ett medium eller en präst. Funkar inte det så testa neuroleptika.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in