Citat:
Ursprungligen postat av
Eurodisco
Jag kommer inte göra någonting. Förövrigt tror jag Sverige och övriga Europa kommer att svika Danmark och acceptera att Grönland blir Amrikanskt när/om det händer
Det kommer naturligtvis inte att bli en militär konflikt som Europa inleder mot USA. Men Europa kommer aldrig att acceptera en amerikansk ockupation av Grönland. Man kommer alltid hävda att det är just en ockupation och att USA måste lämna. Det kommer också att drivas överallt, som exempelvis i FN.
När Demokraterna får mer att säga till om så kommer man givetvis att kräva att de tar USA ut ur Grönland. Man ska veta att halva befolkningen i USA skäms ögonen ur sig just nu bara med tanke på vad de har gjort i Venezuela. Hur tror du det skulle vara om USA då ockuperar danska Grönland?
Man undrar hur långt Europeiska grupper har kommit i planerna på att eliminera muppen Trump.
Jag kan ju personligen inte göra så mycket mer än att rösta på de politiker som lovar att hårdast fördöma muppen Trump och kräva att han slutar ockupera Grönland. Blir det väpnad konflikt så åker jag iväg. Dock skulle jag hellre åka iväg för att avsluta massmördaren och diktatorn Putin.