Citat:
Ursprungligen postat av
develi
Nej. Du låter mer som en autistisk papegoja med rabies som tror du hittat nåt extravagant...
Grunden frångås inte oavsett om du ordbajsar ihjäl dig och drar in Saol.
◾Förra gången var i januari då han inte uteslöt att sätta in militär insats.
◾Trump hotade Danmark igen verbalt, direkt efter attacken mot Venezuela.
"– Vi kommer att ta hand om Grönland om ungefär två månader."
Han kräver att USA behöver den arktiska ön av säkerhetsskäl.
Vilket är bullshit.
Om han tuggade mindre och tog fingrarna ur röven hade han kunnat etablera mer aktivitet i militärbasen Putiffik.
Det finns redan ett försvarsavtal sen 1951.
Han behöver inte erövra och kolonisera ön som nån jävla feodalherre med livegna grönländare.
◾Angående Miller som drivande ang Venezuela och hans frus hot mot Grönland direkt efter attacken är jag inte intresserad av vad du vet eller inte.
Det är ett faktum att så är fallet och visar allvaret hur lågliven runt honom resonerar och driver på.
Jag är klar med dig.
Så, med tanke på att inget av det jag skrivit på något sätt går emot det du skriver nu, kan man ju undra vad det egentligen är du stimmar upp dig över...
Jag är hyfsat skeptisk till att USA skulle ro iland det här och jag är inte säker på att
Trump ens är i livet till midsommar. Hyfsat oklart om övriga i hans administration är lika villiga att offra allt och kliva vidare i de här idiotspåren. Inte alls säkert att Kina eller Ryssland skulle acceptera det heller.
Vi kan väl åtminstone vara ganska säkra på att
du inte kommer vara en av den som står på USAs sida och hurrar vid ett eventuellt övertagande av Grönland. Vem vet? Du kanske kommer vara en av dem med en extra hårt knuten näve i fickan om så skulle ske.
Ta hand om tårna och bit ihop. Du kommer säkert få dem trampade på fler gånger.