Citat:
Ursprungligen postat av
frange
Likt förbannat är det ju cuckarna i elbilar i Stockholm som varningarna är till för - knappast för norrlänningar som kör höjda Cheva Suburban med 6,2 liters diesel och 38cm markfrigång - eller hur?
Citat:
Ursprungligen postat av
frange
Jag undrar det med. Orange varning är vad jag sett 10-20 centimeter nysnö. Vad i helvete?
Hur djävla sönderuckade är elbilsbögarna om de behöver aktiva varningar för 15 cm snö? För helvete - knappt två fucking decimeter - var det så många år sedan när det en normal vinter innebar snö till midjan när det snöade ordentligt?!? Utan att media behövde gå ut med varningar?
Vad är det för fel på folk idag? Varför har folk blivit sådana bögar på heltid?!?
Varför är du så jävla störande på heltid?
Varför tycker du det är någonting
extremt dåligt att man varnar för snö så att vi undviker olyckor? Det är väl bättre att övervarna än att undervarna. Om du inte tycker det, så får du gärna förklara vilka nackdelarna med detta skulle vara så att man förstår dig.
Och nej, man varnar inte för snö på ett visst sätt pga att enskilda bilförare skulle vara ”cuckar och bögar” och allt det där som du felaktigt gapar om precis överallt. Varför storbölade du inte denna gången om att snöoväder och allt annat dåligt i världen är kvinnors fel? Jag är fan i chock.