2026-04-11, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Duke-Of-Wellington
Om en tjej verkligen är intresserad så kommer hon skriva först och gå med på allt i stort sett. Därför är det bättre att vara rak på. Vill hon inte så ville hon inte även om du skrev böcker.

Detta är helt sant, förutom att extremt få kvinnor skriver först. Varför skulle de? De får fler påstötningar än de hinner hantera.

Resten är rent strunt!

Citat:
Du kan vara självaste Gud i text-game. Är kvinnan över din liga så spelar det ingen roll vad man gör. Till slut kommer konversationen ändå dö ut eftersom hon blev "uttråkad". Frågar du ut omgående kommer hon radera dig/ghosta.

Som kille över 30 har du endast dessa alternativ om du vill ha en dejt/knull/förhållande

1. Feta tjejer

2. Ensamstående mammor

3. Asiater

4. Allmänt groteskt oattraktiva

Av alla pangbrudar som man matchat och skrivit med så har det alltid slutat med pannkaka. Faktiskt fascinerande att det inte ens finns nåt undantag här. Alla är verkligen exakt likadana. Ingen av dem hittar någon heller är jag säker på. De är nog där endast för tidsfördriv, sista hoppet om att hitta den där perfekta killen, reklam för sina sociala medier.
Sådär 16 pangbrudar i bagaget de senaste 6 åren, två av dem dessutom tillhörande den 98:e percentilen inkomstmässigt. Räknar endast de som jag hade sex med. Alla över 50, å jag själv närmare 60. Ett par kaoskärringar dock som jag gav korgen. Dock, i de flesta fall sågs jag bara som ett äventyr eller "egoboost" på ofarligt avstånd långt i norr, något jag inte sa nej till. Var nog den händelserikaste tiden i mitt liv, fan så kul och intressant tid, dock ett himla resande. Gjorde väl även misstaget att dubbeldejta, gör inte det!
Citera
2026-04-11, 15:02
Medlem
Duke-Of-Wellingtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goobleyzook
Detta är helt sant, förutom att extremt få kvinnor skriver först. Varför skulle de? De får fler påstötningar än de hinner hantera.

Resten är rent strunt!

Sådär 16 pangbrudar i bagaget de senaste 6 åren, två av dem dessutom tillhörande den 98:e percentilen inkomstmässigt. Räknar endast de som jag hade sex med. Alla över 50, å jag själv närmare 60. Ett par kaoskärringar dock som jag gav korgen. Dock, i de flesta fall sågs jag bara som ett äventyr eller "egoboost" på ofarligt avstånd långt i norr, något jag inte sa nej till. Var nog den händelserikaste tiden i mitt liv, fan så kul och intressant tid, dock ett himla resande. Gjorde väl även misstaget att dubbeldejta, gör inte det!
Aha du är en sån där boomer. Då är dina argument ogiltiga.
Citera
2026-04-12, 01:45
Medlem
Citat:
Aha du är en sån där boomer. Då är dina argument ogiltiga.

Du har inte koll på generationsbegreppen.

Boomers är de födda från 1945 fram till början av 60-talet. De flesta av dem är pensionärer och väldigt många av dem hittar du på kyrkogården, döda o begravda. Jag tillhör generation X, mitten av 60-tal fram till ca 1980. I stort sett dagens makt å beslutsfattare.
Citera
2026-04-12, 07:51
Avstängd
Jag har bara skrivit till 2 kvinnor på Tinder. Minns inte vad jag skrev. Hej antagligen.
Sen så var det 2 kvinnor som skrev till mig. Minns inte vad dom skrev. Hej eller tjena var det säkert.

Vissa säger att det är bättre att låta kvinnorna komma till dig.
Citera
2026-04-13, 23:10
Avslutad
Ja det beror väl på vad du söker? Allt annat än "hej sötis" eller "allt bra".
Hah kände mig tidseffektiv härom veckan så blev "Vad säger du om att vara min knulldocka för kvällen? Hon var faktiskt inte alls så dum för ändamålet visade det sig.
Gör bara alla med män en tjänst och va jobbig med som som ser ut som något man helst inte ser på för länge utan att desinficera ögonen med förtunning, men beter sig som dom är för snygga för att skriva mer än två ord utan att dom ens vill få sig något? Vafan är vitsen med det? Ja jag smörar ju säkert upp dig för att du käkar ister på veckorna.. Det kan vara lite kul om dom har låt svåra attityder så och ser ut som det kan vara värt det. Inte tar i en och man vet inte om man ska bli uppkäkad eller uppleva en plågsam kväll.. Självinsikt hörrni. Ja jag är äckligt ful men jag tror inget annat heller
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in