Citat:
Detta är helt sant, förutom att extremt få kvinnor skriver först. Varför skulle de? De får fler påstötningar än de hinner hantera.
Resten är rent strunt!
Citat:
Sådär 16 pangbrudar i bagaget de senaste 6 åren, två av dem dessutom tillhörande den 98:e percentilen inkomstmässigt. Räknar endast de som jag hade sex med. Alla över 50, å jag själv närmare 60. Ett par kaoskärringar dock som jag gav korgen. Dock, i de flesta fall sågs jag bara som ett äventyr eller "egoboost" på ofarligt avstånd långt i norr, något jag inte sa nej till. Var nog den händelserikaste tiden i mitt liv, fan så kul och intressant tid, dock ett himla resande. Gjorde väl även misstaget att dubbeldejta, gör inte det!
Du kan vara självaste Gud i text-game. Är kvinnan över din liga så spelar det ingen roll vad man gör. Till slut kommer konversationen ändå dö ut eftersom hon blev "uttråkad". Frågar du ut omgående kommer hon radera dig/ghosta.
Som kille över 30 har du endast dessa alternativ om du vill ha en dejt/knull/förhållande
1. Feta tjejer
2. Ensamstående mammor
3. Asiater
4. Allmänt groteskt oattraktiva
Av alla pangbrudar som man matchat och skrivit med så har det alltid slutat med pannkaka. Faktiskt fascinerande att det inte ens finns nåt undantag här. Alla är verkligen exakt likadana. Ingen av dem hittar någon heller är jag säker på. De är nog där endast för tidsfördriv, sista hoppet om att hitta den där perfekta killen, reklam för sina sociala medier.
Som kille över 30 har du endast dessa alternativ om du vill ha en dejt/knull/förhållande
1. Feta tjejer
2. Ensamstående mammor
3. Asiater
4. Allmänt groteskt oattraktiva
Av alla pangbrudar som man matchat och skrivit med så har det alltid slutat med pannkaka. Faktiskt fascinerande att det inte ens finns nåt undantag här. Alla är verkligen exakt likadana. Ingen av dem hittar någon heller är jag säker på. De är nog där endast för tidsfördriv, sista hoppet om att hitta den där perfekta killen, reklam för sina sociala medier.