Är ca 45år och kom ut från ett 6år lång relation för ca 3år sen
Under dessa 3år så har jag börjat älska min egentid lite för mkt och tycker det är så jävla skönt
Men ändå har jag velat träffa någon och min kompis varnade mig för att bli för bekväm med att älska min egentid för mkt
För ca 4mån träffade jag en kvinna jag tyckte var snygg och hade en bra personlighet och vi dejtade en hel del först 2mån , men ändå har jag hela tiden kämpat mot att jag hellre ofta vill se en serie en match själv än med henne !
Lite som att det är balsam för själen och jag älskar det, men då över till problemet
Visst vi gör saker ihop , men båda jobbar heltid och olika tider ofta så fritiden vi kan träffas är inte så ofta och lägg till att jag älskar min egentid
Hon har ju såklart börjat inse att det nästan är ohållbart och vi träffas på mina villkor och när vi ska göra något speciellt eller kul. Hon vill ju att vi ska chilla med att titta på serier ihop eller film. Det kan jag ju förstå för det är ju poängen med att vara ihop men jag njuter inte alls likamkt av det som att vara själv !
Jag har väl förklarat det lite grann men inser att jag troligen måste ge upp relationer om jag inte ändrar mig ?
Någon som känner igen sig ?
Antingen hittar man en tjej som kan tänka sig träffas någongång i veckan eller vara singel och lägga ner relationer?