Citat:
Ursprungligen postat av
llundberg57
Och hur i helvete vet du det? Nej självklart så har du ingen aning så varför ens yttra dig?
Citat:
Ursprungligen postat av
llundberg57
Jag upprepar eftersom du missade det första; du har ingen aning om vad som kommer att hända. Lägg ner!
Hej!
Jag vet detta eftersom kriget mellan Ukraina och Ryssland börjar gå i fred. Ukraina kan komma att vilja ge bort mark, för att kriget skall komma till sitt slut.
Ryssland vill inte attackera Sverige. Ryssland vill inte ha problem med Nato.
Det finns inget land som vill attackera Sverige, eftersom Sverige är med i Nato.
Men jag har sagt detta innan Sverige gick med i Nato, att absolut ingenting kommer hända. Man sade att kriget kan komma till Sverige, år 2021, tror jag. Sedan sade man samma sak år 2022, att kriget till Sverige kan komma inom ett år och år 2023 hände ingenting, samma sak med år 2024 och år 2025, hände ingenting och det kommer fortsätta att hända absolut ingenting.
Man säger då och då, att Sverige kan komma i krig inom 1 år, men det händer inte och kommer inte ske. Absolut ingenting kommer ske.
Nu påstår FM att säkerhetsläget är allvarligt, när det inte hänt något som pekar åt det hållet. Absolut ingenting kommer ske!