Citat:
Här har du redan svarat själv.
De har inte tagit ukraina på 4år och du tror i din vildaste fantasi att de kommer attackera europeiska länder fast de inte har nåt intresse av andra länder.
Det är bara du som är paranoid och läser för mycket fake news aftonbladet och kollar för mycket svt och tv 4 osv.
zelenskyj är en riktig clown som bara jobbar för pengar.
Han fyller sina fickor och sina oligarkkompisars givkor och krigsindustrins fickor osv med dina pengar i pengagömmor och fastigheter + guld över hela världen och du vill fortsätta skicka dina pengar till skit och höja skatten.
De har inte tagit ukraina på 4år och du tror i din vildaste fantasi att de kommer attackera europeiska länder fast de inte har nåt intresse av andra länder.
Det är bara du som är paranoid och läser för mycket fake news aftonbladet och kollar för mycket svt och tv 4 osv.
zelenskyj är en riktig clown som bara jobbar för pengar.
Han fyller sina fickor och sina oligarkkompisars givkor och krigsindustrins fickor osv med dina pengar i pengagömmor och fastigheter + guld över hela världen och du vill fortsätta skicka dina pengar till skit och höja skatten.
Han försvarar sitt land! Putin den lille diktatorn som vill bli Tsar vill återupprätta Sovjetunionen.
Jag skickar dessutom mina privata pengar i köpt utrustning till Ukraina
Du pratar om korruption något alla länder i öst delar efter att ha varit införlivade av ryzzland.
Allt det har de lärt av just Ryzzland som är korruptionens urfader.
Tvärtom ser jag på internationella nyheter, där Lavrov, putin, peskov och mega idioten medevev talar om hot, kärnvapen, hämd, etc.. De tog Krim, de tar Donbaz och om 5-10 år försöker de ta resten.
Trots snart 4 år har ryzzarna inte slagit Ukraina.
Däremot rapporterar Ryska nyheter om den dåliga ekonomin i landet, brist på bränsle, delar av Moskva som blev strömlöst och paniken växer i ryzzland.
Ukraina hade kärnvapen, dessa lämnade man ifrån sig och lovades säkerhet både från ryzzland och USA..Putin är en slapp fitta. Jag gläder mig när ryska motståndsmän saboterar järnvägar och hjälper Ukraina likvidera ryska kräk