2025-12-30, 14:39
Medlem
Bandoliers avatar
Min sambo får ibland smärtor i livmodertappen under samlag. Oftast när hon blir tagen bakifrån.
Någon här som upplevt det problemet och vad har ni gjort i så fall?
Citera
2025-12-30, 14:47
Medlem
Då hade jag låtit bli att ta henne bakifrån.
Citera
2025-12-30, 15:13
Avstängd
TedGaandies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bandolier
Min sambo får ibland smärtor i livmodertappen under samlag. Oftast när hon blir tagen bakifrån.
Någon här som upplevt det problemet och vad har ni gjort i så fall?

Längre förspel..

Kör inte så djupt in hon direkt. Kör ollonet cirka 7 cm in och stimulera hennes gpunkt en bra stund och sedan varva med att ibland köra hela vägen in..
Citera
2025-12-30, 15:13
Medlem
Sluta med att ta henne bakifrån då och be henne kolla upp den hos en gynekolog!
Citera
2025-12-30, 15:49
Medlem
Bandoliers avatar
Både hon och jag tycker den ställningen är skönast så det vore trist att skippa den.
Givetvis tar jag det varsamt men ibland är det ju härligt att få stöta djupt och hårt.
Så vi skulle gärna hitta en lösning.
Citera
2025-12-30, 16:01
Medlem
Lyzzas avatar
Vill inte gör reklam för någon klinik så här kommer ett anonymt citat:

Vad händer när livmodern lutas bakåt?

Det här innebär att livmodern är tippad bakåt så att dess ögonbotten är riktad mot ändtarmen. Även om en retroverterad livmoder i de flesta fall inte orsakar problem, upplever vissa kvinnor symtom som smärtsamhet vid sex . Andra namn för retroverterad livmoder inkluderar tippad livmoder, retroflexerad livmoder och livmoderretrodisplacering.

Låt gynekologen kolla upp om hon har detta.
Citera
2025-12-30, 17:05
Medlem
fittfrossas avatar
Har du en lång kuk? Det är helt normalt då, min sambo är större och jag får också ont ibland, inget konstigt.

Om du har svårt för att kuka lungt så finns det typ en doughnut liknande ring man kan sätta emellan så att man inte kommer in lika djupt.

https://thepelvicpeople.com/collections/all-products/products/ohnut-depth-limiting-rings
Citera
2025-12-30, 17:47
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fittfrossa
Har du en lång kuk? Det är helt normalt då, min sambo är större och jag får också ont ibland, inget konstigt.

Om du har svårt för att kuka lungt så finns det typ en doughnut liknande ring man kan sätta emellan så att man inte kommer in lika djupt.

https://thepelvicpeople.com/collections/all-products/products/ohnut-depth-limiting-rings

Ajdå!

Det är det som är fördelen med en något mindre stormsoldat, mina herrar!

Man kan ånga på för kung och fosterland i alla ställningar.
Citera
2025-12-30, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Ajdå!

Det är det som är fördelen med en något mindre stormsoldat, mina herrar!

Man kan ånga på för kung och fosterland i alla ställningar.

Japp! Trist med lång kuk, gör ont när den kommer djupt som den gör i vissa ställningar.
Citera
2025-12-30, 18:59
Medlem
Tänker att det är ändå ganska lätt att lösa. Man frågar gynekologen hur lång kuken kan vara utan att man får problem och sedan skaffar man en kille som har en lagom lång kuk.

Sexlivet blir toppen utan några begränsningar eller problem.
Citera
2025-12-30, 19:55
Medlem
Umarells avatar
Känner igen det. I yngre år med kvinnor som inte hade fött barn då gjorde det ont för dem. Antagligen var jag för het på gröten. Efter en stund brukade de säga att det gick bättre. En mans kön är ju liksom redo och färdig med en gång. Kvinnans tar lite tid. I äldre år med kvinnor som har fått barn är det inte alls samma problem. De är helt enkelt rymligare och då blir storleken inte samma problem. Man får helt enkelt ta det lugnt eller ta hjälp av olika sexhjälpmedel som förhindrar alltför djup inträngning.
Citera
2025-12-30, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SecretGarden352
Tänker att det är ändå ganska lätt att lösa. Man frågar gynekologen hur lång kuken kan vara utan att man får problem och sedan skaffar man en kille som har en lagom lång kuk.

Sexlivet blir toppen utan några begränsningar eller problem.

Den visuella storleken spelar också in. Kanske den är för stor vid samlaget men det ger ju pondus när hon pratar med sina flickvänner om storleken.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in