2025-12-29, 16:31
Medlem
Running_mans avatar
Tog nog 3 veckor innan man kända sig 100 igen om jag minns rätt.
Citera
2025-12-29, 16:34
Medlem
Umarells avatar
Jag var förkyld ett par gånger under den där perioden, när den var över så att säga har jag inte funderat på om senare förkylningar har varit covid. Jag vet inte om det var så då heller. Tog inget test för jag utgick från att jag stannade hemma ändå. Så klart bidrog det att jag struntade i det i och med att jag hade vaccinerat mig tre eller fyra gånger. Märkligt nog har jag inte dött av vaccinet så det måste ha varit saltlösning.
Citera
2025-12-29, 16:34
Medlem
hahaha, så jävla kul. Jag har haft det en gång, tror jag var sjuk i 3 dagar, jag är ovaccinerad. Vad som är kul, är att Ni som är övervaccinerade verkar ha det mycket oftare, och värre än oss ovaccade.
Citera
2025-12-29, 16:51
Medlem
Felpost
Senast redigerad av veloce 2025-12-29 kl. 16:53.
Citera
2025-12-29, 16:52
Medlem
Var sjuk i fyra dagar. Två med rätt hög feber. Tog ett test och det visade covid. Eftersom jag troligtvis skulle ha dött enligt smittskyddsexpertis och vaccinförespråkare, jag är 77 år. Så får man väl vara glad då att man fortfarande traskar omkring på planeten helt frisk. (Förstås ovaccad)
Senast redigerad av veloce 2025-12-29 kl. 16:55.
Citera
2025-12-29, 16:54
Medlem
2 veckor och sen 3 månader återställd

Inga vaccin bara c vitamin och mycket sömn
Citera
2025-12-29, 17:48
Medlem
Triremers avatar
Jag har haft det tre gånger. Första gången var jag sjuk i ca ett dygn med feber och frossa. Sedan var jag slö i tanken i drygt någon vecka.

Andra gången fick jag någon infektion i ögonen samtidigt. Det ledde till blefarit…

Tredje gången fick jag kraftig yrsel, hjärtklappning och ångest. Har aldrig haft det innan och nu tre år senare känner jag av det ibland. Tror det började med att det kändes som att andningen som tidigare skett automatiskt nu kändes helt manuell. Varje andetag var jag tvungen att styra och det ledde säkert till omedveten hyperventilation, att jag blev uppvarvad och stressad.

Det var någon annan som nämnde andningen med och ja det var jobbigt. Då är jag ändå i mycket bra form.
Senast redigerad av Triremer 2025-12-29 kl. 18:00.
Citera
2025-12-29, 17:49
Medlem
Svavelbryggas avatar
Några dagar. Trodde jag var förkyld. Är vaccinerad.
Citera
2025-12-29, 18:02
Medlem
Enda gången jag testat mig och hade Covid och fick div olika symptom, så tog det ca 5-7 dar. Men jag kunde ändå vara ute i skog o mark, aktiv. Sen har jag nog haft Covid ett par gånger till. Väldig reaktion på smak. Men inget annat nästan förutom en lågintensiv huvudvärk och då blev det bra utan symptom på typ 1-2 dygn. Vaccinerat mig 2 gånger.
Citera
2025-12-29, 20:49
Medlem
Hade noll symptom, och visste enbart att jag hade det för att hela familjen insjuknade och jag testade mig.

Men jag blir aldrig sjuk heller för jag äter mellan 5000 och 10 000 IE D-vitamin med K2 och lite magnesium dagligen. Alltså 25 ggr rekommenderat intag.

Myndigheterna som rekommenderar 10 mikrogram om dagen, vilket är en obetydlig dos, ljuger även om andra saker och kan schamponera in mitt skrev.
Citera
2025-12-29, 21:08
Medlem
Jag har aldrig haft ett positivt test, men eftersom sambon var sjuk och testade positivt för några år sen får jag anta att jag haft det, säkert flera gånger. Troligen har jag det även nu, och har nu varit sjuk under flera veckor. Som en lättare förkylning visserligen, men det är lite störigt och även att symtomen kommer och går - samt ibland kommer och försvinner över bara några timmar.

Pga försämrad kost och motion kan jag visserligen köpa att jag blir sjukare lite längre än annars.

Jag har inte varit allvarligt sjuk, är typ medelålders och ovaccinerad.
Citera
2025-12-29, 21:18
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Sunimod
Jag har haft covid minst tre gånger.
Tre gånger jag testat och haft positivt testresultat.
Någon gång till men kanske inte covid utan vanlig förkylning

Kände mig bar lätt påverkad, lite snuvig, lite huvudvärk.
Gick över på 3-4 dagar.
En av gångerna tappade jag smak och lukt 2-3 dagar.

Kunde jobba obehindrat.
Sällan sjuk.
Nu med 7:e dosen vaccin.

Ingen sjukskrivning de senaste 20 åren.
Att jag testade är för att jag ville undvika sprida covid på jobbet. De gångerna jobbade jag hemifrån och ville vara snäll mot de som kan bli rejält sjuka av covid.

Sju gratissprutor och ändå har du haft covid-19 minst tre gånger.

Jag vet inte om jag har haft covid-19. Jag hade en mycket mild förkylning som var över på mindre än två dagar. Jag misstänker att det var covid-19.

Är ovaccinerad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in