Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
Igår, 20:25
Medlem
Mr.RedHats avatar
Det gäller den klistrade tråden (FB) Sammanställning av alla föreslagna nya forum och underforum här i delforumet.
Den är låst. Och klistrad. För sju år sedan spelade den ut sin roll enligt moderatormeddelande *klick*.

Ser ingen poäng med tråden. De flesta delforum som listas är som sagt införda på ett eller annat sätt. Men det händer ibland att det kommer förslag på nya delforum fortfarande. Därmed tycker jag att tråden borde ersättas med en ny där denna information framgår
Citat:
Ursprungligen postat av ÅnkelGunnar
[..]
Grundkravet är dock som alltid att presentera 30 trådar som hör hemma, sen kan vi diskutera vidare internt.
[..]

I och med (FB) Nytt forum: Forumförslag har tråden spelat ut sin roll och behöver helt enkelt ersättas med något mer kondenserat.

Ett alternativ eller komplettering hade varit att även införa en länksamlingstråd i likhet med (FB) Länksamling - Interna länkar (juridik) som är öppen för alla så att man kan fylla på med länkar på de förslag som ännu inte genomförts. Jag skulle kunna sammanställa alla trådar de senaste tio åren och sortera dem, om så önskas. Finns säkert nån hustomte med länkar i ett textdokument som kan fylla på efter hand också.

Tar gärna emot ris och ros på ovanstående!

Vill även förtydliga att trådarna som föreslås bör med fördel startas av en moderator eller admin, inte av undertecknad.
Senast redigerad av Mr.RedHat Igår kl. 21:00. Anledning: Byte av rubrik
Citera
Igår, 20:26
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.RedHat
Det gäller den klistrade tråden (FB) Sammanställning av alla föreslagna nya forum och underforum här i delforumet.
Den är låst. Och klistrad. För sju år sedan spelade den ut sin roll enligt moderatormeddelande *klick*.

Ser ingen poäng med tråden. De flesta delforum som listas är som sagt införda på ett eller annat sätt. Men det händer ibland att det kommer förslag på nya delforum fortfarande. Därmed tycker jag att tråden borde ersättas med en ny där denna informationen framgår

I och med (FB) Nytt forum: Forumförslag har tråden spelat ut sin roll och behöver helt enkelt ersättas med något mer kondenserat.

Ett alternativ eller komplettering hade varit att även införa en länksamlingstråd i likhet med (FB) Länksamling - Interna länkar (juridik) som är öppen för alla så att man kan fylla på med länkar på de förslag som ännu inte genomförts. Jag skulle kunna sammanställa alla trådar de senaste tio åren och sortera dem, om så önskas. Finns säkert nån hustomte med länkar i ett textdokument som kan fylla på efter hand också.

Tar gärna emot ris och ros på ovanstående!

Tråden avklistrad i allafall.
Citera
Igår, 20:28
Medlem
Mr.RedHats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Tråden avklistrad i allafall.
Då byter jag rubrik på denna tråden. Tack för snabb moderering
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera