2025-12-28, 19:32
Medlem
Jag är lite nojig om jag gått för långt, köpte 10 g för lite mer än två veckor sedan och har både snortat linor och bombat på allt från mellan 0.25 g till 1-2 g varje dag sedan dess, gjorde precis en liten chokladkaka i en ramekin och åt upp allting..

Vet att det nog kommer slå riktigt jävla hårt men vad tror ni kommer hända?
Citera
2025-12-28, 20:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Grimgerino
Jag är lite nojig om jag gått för långt, köpte 10 g för lite mer än två veckor sedan och har både snortat linor och bombat på allt från mellan 0.25 g till 1-2 g varje dag sedan dess, gjorde precis en liten chokladkaka i en ramekin och åt upp allting..

Vet att det nog kommer slå riktigt jävla hårt men vad tror ni kommer hända?

Om vi räknar på ett ungefär nu då...

1 dag tog du 2g
2dagar tog du 1g
8 dagar tog du 0,5g
4 dagar tog du 0,25g
=
15dagar (lite mer än två veckor sedan) = 9g
Då hade du 1g kvar till din chokladkaka vilket du har visat att du överlever...
Citera
2025-12-28, 20:50
Medlem
StoreSvartes avatar
Om det slår för hårt så är det bara dricka en massa yoghurt så lugnar det ner sig.
Citera
2025-12-28, 20:52
Avslutad
Ser nu att du skriver att du hade 5g kvar efter lite mer än 2veckor då du köpte 10g.
du har tagit 1-2g ibland, hur mycket tog du per dag under dessa 15dagar? har svårt att få ihop det.
Citera
2025-12-28, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T.Ramses
Ser nu att du skriver att du hade 5g kvar efter lite mer än 2veckor då du köpte 10g.
du har tagit 1-2g ibland, hur mycket tog du per dag under dessa 15dagar? har svårt att få ihop det.
jag har inte haft något bra sätt att mäta det i gram när det gäller konsumption, lite av de 10 är pulveriserat och annat är små bollar och jag använde en tesked (5 ml) direkt ur påsen av innehållet som jag antog kunde konverteras till 5g, i princip är ju innehållet i påsen hälften från vad det var från början.

Du har nog rätt, det är nog en väldigt ospecificerad dos, känner mig rätt pigg men inte galen, sitter och försöker lära mig spela på min nyköpta soprano recorder som jag undvikit fram tills nu och prövar fingersättning och skalorna.
Citera
2025-12-28, 21:40
Avslutad
Citat:
jag har inte haft något bra sätt att mäta det i gram när det gäller konsumption, lite av de 10 är pulveriserat och annat är små bollar och jag använde en tesked (5 ml) direkt ur påsen av innehållet som jag antog kunde konverteras till 5g, i princip är ju innehållet i påsen hälften från vad det var från början.

Du har nog rätt, det är nog en väldigt ospecificerad dos, känner mig rätt pigg men inte galen, sitter och försöker lära mig spela på min nyköpta soprano recorder som jag undvikit fram tills nu och prövar fingersättning och skalorna.
Du har tagit 5g under 15dagar och sedan får du för dig att ta 5g på en gång, hur tänker du då?
Citera
2025-12-30, 01:29
Medlem
Citat:

Sitter du alltså och sopar tjack och spelar flöjt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in