Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-12-27, 10:19
Medlem
Luismis avatar
Ts, kan du dela med dig av hela artikeln? Svårt att svara något vettigt på dina frågor när man endast ser två tre meningar.
Citera
2025-12-27, 10:22
Medlem
Hon är väl gammal och tjock nu, klart han inte vill sätta på henne.
Citera
2025-12-27, 10:31
Medlem
Donaldstrumpets avatar
Hon har troligen inte tagit upp detta med honom heller utan väljer att ta kontakt med media, kanske för att få lite strålkastarljus över sig.
Sedan, så fort det handlar om lite runk, kuk och fitta (kiss och bajs humor för vuxna) så går ju många i gång, fnissar och klickar på länkar.
Detta vet ju medierna så de hakar på denna fru Antirunk och hennes "dilemma" , utan att passera gå.
Citera
2025-12-27, 10:52
Medlem
Han vill väl egentligen dumpa henne, men vågar inte säga det rätt ut så han beter sig på det här sättet för att hon ska göra slut med honom istället. Känt knep bland fegisar.
Citera
2025-12-27, 11:06
Medlem
Lovables avatar
Men dra fram fittan lite mer kanske.. antingen runkar han för att du är alldeles för slapp eller för att du inte ger ifrån dig lite fitta..

Så gå efter honom en dag och sug och ät upp det han lämnar efter sig.. bra proteinvärde också

Jävla svenska fruntimmer...
Citera
2025-12-27, 11:15
Medlem
hippilis avatar
Verkar vara en sambo som är avundsjuk på att inte mingla och vill förbjuda det
Citera
2025-12-27, 11:33
Medlem
McCarthy01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sun Ruler
Även om fenomenet givetvis kan tänkas förekomma så är jag övertygad om att många av dessa frågor till sexologer och andra rådgivare i media är frågor som tidningen själv hittar på för att rendera i klick och delningar.

Har jag anat sedan 90-talet. Många frågor/ insändare har verkligen känts fabricerade, som bara för att väcka läsares/ tittares uppmärksamhet. Sex säljer, som alltid.
Citera
2025-12-27, 11:33
Medlem
TokayGecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Jag har en polare som är över 40 som runkar flera gånger per dag. Han runkar dagligen på jobbet på muggen. Vissa har tydligen nåt stört behov att komma flera gånger per dag.

Det märkligaste är ändå att din polare delar med sig av sina runkvanor till dig.
Citera
2025-12-27, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grin-Day
Haha det är ändå stört, att runka på jobbtoan. hur är han i övrigt?

Jag är 50, runkar nog i snitt 3 ggr i veckan på jobbet. Klockrent.
Citera
2025-12-27, 11:47
Medlem
Läste tyvärr också skiten igår, att sexrådgivaren själv uppfunnit frågeställningen tog väl bara några sekunder att konstatera. Det räcker att läsa hennes svar där hon verkligen broderat ut texten och rentav ger sig på att försöka verka fyndig. Beställningsjobb. Klicks, ja.

Sen finns det givetvis fullt med såna här snubbar därute, men att de har en partner övh och som dessutom vänder sig till en rådgivare med sitt bekymmer! Vi snackar försvinnande liten chans här. Då är chansen att jag själv har insikter i det hela pga kroniskt onanerande sedan årtionden betydligt större.
Citera
2025-12-27, 11:51
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
De har nästan inget sex. Däremot onanerar hennes man väldigt mycket och i stort sett överallt i hemmet. Det här får henne att känna sig både oattraktiv och äcklad.

Som röding så kan jag ju tycka att det här citatet är klockrent och bör absolut gälla när man lever i ett förhållande.....

Citat:
Av var och en efter förmåga, åt var och en efter behov

Edit. Och som jag tolkar det så verkar kvinnan också ha lite att önska från snubben för att hon bli sitt bästa jag.
Senast redigerad av halaltarzan 2025-12-27 kl. 12:18.
Citera
2025-12-27, 12:08
Medlem
Låter som han har en sjukdom.

Hade en polare en gång som var helt besatt av porr. Han hade flickvän och när jag skulle umgås med han så satte han på porr som han stirrade på, för mig var det jävligt weird så jag gick hem eftersom han slutade vara kontaktbar. Nej, han var inte bög men det var ändå weird att han satte på den när jag var där och det var inte heller så att han skulle visa något som han tyckte var häftigt utan han satt verkligen och stirra, hans tjej kunde vara i köket också samtidigt. Det var väldigt surreal.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in