Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
Igår, 03:02
Medlem
Låter som att hennes karl fått begynnande demens.

Men i och med att de knappt har sex om det nu stämmer så är det garanterat en passiv aggressiv handling för att förmedla sitt missnöje till henne.
Senast redigerad av Statistenidittliv Igår kl. 03:08.
Citera
Igår, 06:09
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
En riktig runkpelle, ett fall för batikhäxorna i feministtidningen Amelia att lösa!

Kärringen är väl fet och luktar illa, hon kan väl börja med grundläggande hygien innan hon beklagar sig till suggorna på Amelia!
Citera
Igår, 09:32
Moderator
Maviels avatar
Så som tråden utvecklas tror vi den gynnas av en flytt.

Barn och familj --> Erotik och sexualitet
/Moderator
Citera
Igår, 09:49
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isterbandsdoktorn
En riktig runkpelle, ett fall för batikhäxorna i feministtidningen Amelia att lösa!

Kärringen är väl fet och luktar illa, hon kan väl börja med grundläggande hygien innan hon beklagar sig till suggorna på Amelia!

Men känns det inte som det där förhållandet har kommit till vägs ände då, och att båda skulle må bra av att hitta en ny partner?
Citera
Igår, 10:21
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vasadueller
Om hon tar hand om sig själv (fint yttre och beter sig fint mot mannen) samt är villig, och han ändå väljer onani framför att ha sex med henne, så är det ju extremt nedvärderande mot henne. Det är i så fall en sjuk relation som skadar henne, och hon borde lämna mannen (om det inte beror på något problem som går att lösa).

Om kvinnan inte vill ha sex, så borde mannen lämna henne (om det inte beror på något problem som går att lösa) istället för att tvingas onanera för att kunna härda ut.

Jag läste inte artikeln men ser endast att mannen onanerar på olika platser. Det är ju helt normalt. Men det står även "hela tiden", vilket kan tolkas som 10 gånger per dag, vilket i så fall verkar lite tvångsmässigt/ångestdrivet. Såvida han inte går på höga doser testosteron/steroider. Det låter i så fall som han har problem, och kvinnan borde uppmana/uppmuntra/ stötta honom i att hitta och lösa dessa. Så gör en seriös partner, medan en skräppartner snackar skit och lämnar. Om mannen är ovillig att ta itu med problemen, eller oförmögen att lösa dem, så borde hon dock såklart lämna.

Jo exakt. Jag ser det ju från två håll. Antingen är mannen ifråga missnöjd med damen ifråga. Därav att han runkar öppet i förhållande till henne. Att se typ mig! Här tvingas jag runka för du inte släpper till! Jag menar då borde ju mannen lämna och bägge leva lyckligt sedan efter.

Men sedan kan det ju vara mera sjukligt också. Jävligt svårt att lösa. Men vi får anta att det inte är så extremt som artikeln påvisar. Det krävs ju rätt mycket för att ens kunna komma +10 ggr per dag...
Citera
Igår, 10:31
Medlem
Onan-erarens avatar
Jag gillar att onanera å gör det minst en gång om dagen oftast.
Citera
Igår, 10:36
Medlem
Joina honom.. Sätt dig bredvid honom när han sitter och runkar i soffan, och pulla dig själv, och se vad som händer.. Ni kanske klickar med varandra..
Citera
Igår, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Citronfrommage
Fascinerande att männens sexbehov är kvinnans ansvar... Kvinnor finns inte till för mannens skull, vi har ett eget liv.

Vill män ha sex får de väl säga till, är man inte kompatibla får man försöka lösa det eller separera. Måste man demonstrativt sitta med kuken i hand överallt i hemmet verkar man lite efterbliven, tvångsmässig eller så har man sexmissbruk. Det är inte kvinnors ansvar att lösa.

Självklart är mannens sexbehov i en relation en del av kvinnans ansvar, lika mycket som kvinnans behov är mannens. Hur fan tror du relationer fungerar egentligen?! Tror ni jorden snurrar runt kvinnor? Ni får redan allt ni pekar på utan att behöva ta ansvar.

Det handlar om att ge och ta. Sugs det för lite kuk så kommer det runkas… i taxin, i trappen, i hissen, i hallen…
Citera
Igår, 15:19
Medlem
Doddodiddis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orco2
Exakt varför stannar man kvar?
Jag levde i ett förhållande med tjatsex i 15år
har nu skiljt mig o sexlivet är fan på topp
kommer aldrig stanna kvar i något jag inte trivs med igen...
Så inget sex inget alls😅
15år innan polletten ramlade ner alltså, Jag kan lova att han tokrunkade flera gånger om dagen under 15år också, så han fick sitt ändå.
Citera
Igår, 19:53
Medlem
orco2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doddodiddi
15år innan polletten ramlade ner alltså, Jag kan lova att han tokrunkade flera gånger om dagen under 15år också, så han fick sitt ändå.
Är väl inte därför man har förhållande för att behöva runka då kan man lika väl bo med en polare
Citera
Igår, 19:56
Medlem
orco2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seasons15
Självklart är mannens sexbehov i en relation en del av kvinnans ansvar, lika mycket som kvinnans behov är mannens. Hur fan tror du relationer fungerar egentligen?! Tror ni jorden snurrar runt kvinnor? Ni får redan allt ni pekar på utan att behöva ta ansvar.

Det handlar om att ge och ta. Sugs det för lite kuk så kommer det runkas… i taxin, i trappen, i hissen, i hallen…
Exakt i sängen med satsen på deras kudde så dom ser vad dom glömt😅
Citera
Idag, 11:38
Medlem
halaltarzans avatar
När och varför började det att gå fel då, när man är nykära så gökar man ju så ofta som det bara går?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in