Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-12-30, 23:52
Medlem
hängballens avatar
Vilma är en bög som vill vara attraktiv för män och få massor av kuk i arslet.
Vilma får inte så mycket kuk Vilma vill ha.
Vilma blir avundsjuk, Vilma vill döda tjejer som är mer attraktiv än Vilma.
Så tror jag.
Citera
2025-12-30, 23:52
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Diavlo
TIPS! Tror det är du som behöver läsa på tillsammans med övriga mediers tidslinjer.

Han anhölls i sin frånvaro 10:36 och greps först 21:22, helt klart utfördes husrannsakan direkt redan 10:36, där hittades säkert kvarlevor redan där, fast vid gripandet 21:22 hittades samtidigt huvuddelen av BO varför bekräftelsen om BO kunde konfirmeras.

Eller tror du dom väntade i 9h med husrannsakan? Det tror inte jag!

Jag hade varit beredd att hålla med om polisen på presskonferensen inte sagt att det ”VID gripandet” blev uppenbart att My inte längre var vid liv. Om de flera timmar tidigare hade hittat hennes kvarlevor så hade de väl inte uttryckt sig på det sättet?
Citera
2025-12-30, 23:53
Medlem
Citat:
TIPS! Tror det är du som behöver läsa på tillsammans med övriga mediers tidslinjer.

Han anhölls i sin frånvaro 10:36 och greps först 21:22, helt klart utfördes husrannsakan direkt redan 10:36, där hittades säkert kvarlevor redan där, fast vid gripandet 21:22 hittades samtidigt huvuddelen av BO varför bekräftelsen om BO kunde konfirmeras.

Eller tror du dom väntade i 11h med husrannsakan? Det tror inte jag, polisen har varit effektiva.
Enligt flera uppgiftslämnare till TV4 Nyheterna skedde gripandet samtidigt som mannen höll på att gräva ner kroppsdelar. Vid en efterföljande husrannsakan i mannens bostad ska ytterligare kvarlevor efter kvinnan ha hittats.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Stackars morfadern som ju är en lokal jättekändis i Vikarbyn och Rättvik.
Ja. Märkligt släktträd.
Citera
Medlem
Angeliqas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoologen
För det första vill jag bara beklaga det här tragiska som hände tjejen i Rönninge.

Sedan har jag en tämligen dum fråga. Hur kan killen Robin som inte har gjort något könsbyte och benämns som en HAN ta ett kvinnonamn?

Det fanns redan andra män med det namnet. Du får heta vad du vill så länge det inte väcker anstöt.
Citera
Medlem
S N Ä L L A låt denna våldsamma psykopat hamna på Kumla i gen pop. Hoppas verkligen!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cooltrayne
Det var väl ingen snö förrän för nån dag sen?

Rättare sagt är väl faktiskt att snön kom IDAG
Citera
2025-12-30, 23:54
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Turphiee
Hon är mördad, frågan är om GM döms som mördare... Fattar du skillnaden?

"Solklart" i sammanhanget syftar till uppklarandet, inte till brottet.
Kan inte hjälpa att du är dålig på att uttrycka dig.
Citera
2025-12-30, 23:54
Medlem
Harry_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torkskap1
Är GM juridiska kön man eller kvinna? Finns det inget bevis någonstans vilket kön som är juridiskt?
spelar det någon roll?
tror knappast att en man blir svagare när han blir kvinna
Citera
2025-12-30, 23:55
Medlem
Turphiees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trisslotterna
Jag hade varit beredd att hålla med om polisen på presskonferensen inte sagt att det ”VID gripandet” blev uppenbart att My inte längre var vid liv. Om de flera timmar tidigare hade hittat hennes kvarlevor så hade de väl inte uttryckt sig på det sättet?
Rent teoretiskt kan de ha hittat kvarlevor men inte identitetsbestämt dem, men vid gripandet hittat delar som gjort det uppenbart vem det handlade om.
Citera
Moderator
OYs avatar
Citat:

Eller tror du dom väntade i 11h med husrannsakan? Det tror inte jag, polisen har varit effektiva.

Mördaren kan väl ha gömt kvarlevor på fastigheten som man inte såg vid ett snabbt sök efter kvinnan, prioritet var ju att hitta henne vid liv?

Polisen hittade inte Wilmas huvud när de var i lägenheten.

Hon fanns inte vid eller i hans bostad, då var det kanske bra att man spanade på honom för att hitta kvinnan?
Citera
Medlem
Citat:

Hade du läst tråden så hade du vetat att de hade span på honom i 10 timmar ~ från arbetsplats till hemmet och sen till skogen där han greps. Efter att han greps görs en husrannsakan och där hittas mer kvarlevor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in