Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-12-30, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bofajans
Men snälla nån. Som kvinna är jag INTE rädd för transkvinnor, jag är rädd för sexualsadistiska mördare.

Personen har inte kidnappat en 10-åring och mördat en 25-åring för att den eventuellt är trans - utan för att den agerar på våldsfantasier och borde ha varit inspärrad och i psykvårdens händer redan efter första kidnappningen.

Hittade att personen var outad som pedofil av Dumpen
Citera
2025-12-30, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilloVet9
” Ursprungligen postat av stockholm-motala
”Fanns det verkligen inga vittnen förutom någon som hörde ett skrik?”

Var det nån som hörde ett skrik? Vem gjorde det o var nånstans?
Ja, stod i någon artikel att en person hört ett skrik. Oklart om den personen kontaktat polisen. Det borde man göra om man hör någon skrika mitt i natten …
Citera
2025-12-30, 14:44
Medlem
Radikalexorcists avatar
Vi ska följa landets nuvarande PK-lag. OM lustmördaren juridiskt är kvinna, så ska han falla in i statistiken för kvinnliga lust och styckmördare.
Citera
Medlem
Slutaljugnubogs avatar
Citat:
Hittade att personen var outad som pedofil av Dumpen
Dumpen och GW har tidigare varnat öppet om MGM.

Säkert har flera insatser anat oråd med MGM.

Ett misslyckande som modernt samhälle.
Citera
Medlem
smickras avatar
Citat:
” Ursprungligen postat av stockholm-motala
”Fanns det verkligen inga vittnen förutom någon som hörde ett skrik?”

Var det nån som hörde ett skrik? Vem gjorde det o var nånstans?

Någon boende har hört ett kvinnoskrik runt halv två. Ingen mer info än så här framkommit. Det behöver inte ens vara relaterat till detta fall.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agent.Provocateur
Ok, tack till er alla som svarade mig angående grovt gravfridsbrott. Hade de inte hittat en handske med en hammare i? Tyckte det stod så i AB. Den handsken bör väl rimligtvis vara Robins med dna på, hur ska han bortförklara detta? Där hon senast var vid liv, sen är hon inte vid liv i hans händer i en skog. Han bör ju vara totalt körd.

Jag tänker så också. Hammare och buntband med hans DNA. Svårt att bortförklara. Han häktades ju även på sannolika skäl misstänkt för även mord vilket säger en hel del.
Citera
2025-12-30, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agent.Provocateur
Ok, tack till er alla som svarade mig angående grovt gravfridsbrott. Hade de inte hittat en handske med en hammare i? Tyckte det stod så i AB. Den handsken bör väl rimligtvis vara Robins med dna på, hur ska han bortförklara detta? Där hon senast var vid liv, sen är hon inte vid liv i hans händer i en skog. Han bör ju vara totalt körd.

Beror nog på, om det är själva mordvapnet? Någon får gärna rätta mig. Och det förutsätter väl att DNA från BO behöver finnas på hammaren? Hur var det nu - fanns det blod på hammaren?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Förmodligen inte eftersom klockan är 01:30 majoriteten av befolkningen sover och just rönninge är öde vid den tiden enligt folk i tråden
Om tågen går borde det vara fler än en person där.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kungenshora
Polisen ska tydligen va intresserade av en hyrbil också.
Två bilar kan tyda på två gärningsmän.

Vet vi att det fanns nån vanlig bil? Kanske bara fanns en hyrbil, inte någon egenägd/lånad?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stockholm-motala
Ja, stod i någon artikel att en person hört ett skrik. Oklart om den personen kontaktat polisen. Det borde man göra om man hör någon skrika mitt i natten …

Kan du länka till artikeln?
Citera
Medlem
Kungenshoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Radikalexorcist
Vi ska följa landets nuvarande PK-lag. OM lustmördaren juridiskt är kvinna, så ska han falla in i statistiken för kvinnliga lust och styckmördare.
Han är inte juridiskt sett en kvinna.
Citera
2025-12-30, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noface123
Beror nog på, om det är själva mordvapnet? Någon får gärna rätta mig. Och det förutsätter väl att DNA från BO behöver finnas på hammaren? Hur var det nu - fanns det blod på hammaren?

Vi vet inte vad som finns på hammaren.

Många tror att hammaren använts vid överfall och det låter ju rimligt. Det återstår att se
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in