Citat:
Ursprungligen postat av
anonymbysweden
Från extrem ilska sorg och äcklad, har jag numer blivit mer ledsen över att se hur en såpass ensam och sjuk individ inte fått någon som helst hjälp, och blivit jagad misshandlad, pressad, uthängd, och sen har han flertalet diagnoser, de har nog varit extremt lidande för han och sen övergått till ondska, hormon injektioner och benzo så ser man ut sådär
Vem har jagat honom, misshandlat honom eller offentligt hånat honom? Var det inte han som först kidnappade ett barn med avsikt att misshandla, förmodligen våldta och döda den?
När man gör det och man sedan hittar 40 000 bilder på barnvåld (!!!) på hans datorn, hur skulle andra människor då förvänta sig att bete sig mot ett sådant monster?
Han hade inte någon plats i samhället, inte på fri fot, utan under övervakning på en psykiatrisk institution.
Och varifrån vet du ens att han hade för avsikt att med hormoninjektioner ändra kön, och inte bara visuellt? Och varifrån informationen att han tog bensodiazepiner?
Vilken hjälp skulle en pedofil med sjuka avsikter egentligen kunna få? Vilket lidande talar du om? Hans lidande?
Istället för att studera kvantfysik valde han att titta på barnmisshandel. Han kunde ha gått ut och sprungit. Han kunde ha gått till en psykolog. Sökt hjälp. Jag förstår inte vilket lidande. Det är uppenbart att han njöt av att titta på barnmisshandel!
Det är barnen vars lidande borde nämnas, jag ser inget lidande hos Robin. Jag ser bara en allvarligt störd människa med medvetna fruktansvärda handlingar.