Citat:
Ursprungligen postat av
Hupat
Har nån bilder för oss som inte har aftonbladet pluss?
Cred till Sopphjonet som fixat länk med alla 4 mugshots.
https://www.photo-pick.com/online/zL9Oh8V9.link
Citat:
Ursprungligen postat av
anonymbysweden
Så kul alla som lekte att han hade telefonen med sig och att polisen hackade den hahaha
Dessutom allt som står på Expressen Aftonbladet stämmer inte ni måste tänka till lite
Tror det framgått att de hackade den. och att de kollat igenom den för att se om de kunde hitta nått som ledde till hans inblandning.
Sen stod det nått liknande att de
försökt tracka honom också via den.
Citat:
Ursprungligen postat av
Muffinsen27
Pannkakan har 100% någon koppling kanske inte jobbar med fallet, men kanske pannkakans släkt vän etc jobbar med fallet? Därav all information som kommit ut!
Han har själv berättat att han är från området och att han på så sätt fått inblick i detaljer.
(FB) 25-årig kvinna styckmördad, Rönninge, Salem (2025-12-26)
"Detta vet jag för att jag är från trakten och känner folk i detta sammanhang"
*
Kaptenpannkis om du läser detta, kan du berätta mer om detta inlägg:
(FB) 25-årig kvinna styckmördad, Rönninge, Salem (2025-12-26)
"Gärningsmannen (eller kvinnan numera) ska just nu vara bosatt i Viksberg (Södertälje) där man gjorde tillslaget (vilket de flesta redan förstått). Däremot har även fått info om att GM ska vara ett riktigt psykfall som hatar andra människor,
ska bland annat ett flertal gånger försökt köra över en 15 åring med sin bil."
Citat:
Ursprungligen postat av
Byrolodan
Han kanske behövde ett lik att fotografera så han kunde dela bilderna för att få tillgång till ännu mer dödsporr. Viljan att bidra och få vara med i ett sammanhang. En social grej.
Ja det togs även upp i FUP 2019. Han typ försa sig när han först sa att han aldrig laddat upp själv, sen sa att man måste ladda upp för att få vara med, när FL frågade varför han sagt att han inte laddat upp så fortsatte han ändå säga att han inte laddat upp för att i nästa mening återigen säga att man måste
Övertygad om att han fotat massa. Och fasar för om man kommer hitta fler bilder på fler offer på hans enheter.
Citat:
Ursprungligen postat av
Daskicker
Många har en förmåga att kunna tänka relativt. Tex. Bättre dö direkt av ett slag med hammare i huvudet än att våldtas en hel natt innan man där av tortyr. Enkelt beslut. Tyvärr verkar du bara sakna den förmågan.
Ja jag är en av dom som flera ggr har sagt det.
Varje gång jag börjat skriva det har jag känt typ: oj vad fel det låter.
Men hade något sådant här hänt mig eller ett av mina barn så hade jag 100 % velat att det varit en så snabb död som möjligt än att få utstå timmar/dagar med saker han utsätter en för.