2025-12-25, 18:44
Medlem
Castles avatar
Hur gör ni med sex när det finns barn i hemmet? Har ni sex när de är hemma, när de sover? Även om man låser sovrumsdörren känns det som man inte riktigt kan slappna av och göra och låta som man vill. Vad händer om de vaknar och knackar på dörren? Ska man förklara något, eller låtsas som inget? Säga att nu ska vi vuxna leka lite så det kanske låter, ni får höja ljudet på TVn. Dela med er av erfarenheter kring ämnet.
Senast redigerad av Castle 2025-12-25 kl. 18:49.
Citera
2025-12-25, 18:57
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Castle
Hur gör ni med sex när det finns barn i hemmet? Har ni sex när de är hemma, när de sover? Även om man låser sovrumsdörren känns det som man inte riktigt kan slappna av och göra och låta som man vill. Vad händer om de vaknar och knackar på dörren? Ska man förklara något, eller låtsas som inget? Säga att nu ska vi vuxna leka lite så det kanske låter, ni får höja ljudet på TVn. Dela med er av erfarenheter kring ämnet.

Det måste du lära dig släppa, annars kommer du aldrig kunna slappna av.
Föräldrar som aldrig vågar knulla när barnen sover, slutar ganska snart knulla helt och hållet. Och då skiljs de. Tro mig, barnen föredrar att märka lite sexljud någon gång, framför att bo varannan vecka.
Citera
2025-12-25, 19:02
Medlem
Hannitys avatar
Ni har problem trots att barnen inte ens sover i samma rum? När jag var barn sov hela familjen i samma rum. Har inte fått några men av det. Det var för övrigt det normala längre tillbaka i tiden.
Citera
2025-12-25, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Castle
Frugan är lite känslig för det, och jag förstår henne till viss del. Men jag ser inga problem så länge barnen sover eller på annat sätt inte kan se och höra. Man måste ju inte skrika och stöna eller pöka så att sängen knakar, man kan vara diskret.

Ett tips är att förlänga förspelet och förkorta själva akten, så att säga.
Citera
2025-12-25, 20:15
Medlem
Alkohol och sex hör inte hemma i ett hem där det finns barn.
Citera
2025-12-25, 20:51
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hannity
Ni har problem trots att barnen inte ens sover i samma rum? När jag var barn sov hela familjen i samma rum. Har inte fått några men av det. Det var för övrigt det normala längre tillbaka i tiden.

Hörde du dem göka nån gång då?

När vi ändå pratar om men så kan jag ju bara undra hur de ungarna mår som hade morsor som hängde på krogarna och raggade. Var ju inte helt ovanligt att ensamstående morsor ville visa sig duktiga i sängen och lekte porrfilmsstjärnor bara för att försöka fånga en ny karl, och i rummet bredvid låg ungen/ungarna.

Citera
2025-12-25, 21:01
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Hörde du dem göka nån gång då?

När vi ändå pratar om men så kan jag ju bara undra hur de ungarna mår som hade morsor som hängde på krogarna och raggade. Var ju inte helt ovanligt att ensamstående morsor ville visa sig duktiga i sängen och lekte porrfilmsstjärnor bara för att försöka fånga en ny karl, och i rummet bredvid låg ungen/ungarna.

Hade en klasskamrat som växte upp precis så. Märkligt nog blev han en betydligt bättre version av människa än någon av föräldrarna. Vettig och omtyckt. Lill-syrran har det också gått bra för.
Citera
2025-12-25, 21:20
Medlem
Jag undrar också..
Samtidigt som jag gastat till mina päron någon gång då och då under uppväxten:
“KAN NI VA TYSTA?! HALLÅ, TYYYYYST!!!” Efter läggdags.

Jag överlevde, och har inga men av det.
Citera
2025-12-25, 22:08
Medlem
BalduinGrollers avatar
Vi har fortfarande barn i sovrummet så vi har knullat sönder soffan. Gästerna på jul skulle bara vet vad det är för fläckar i soffan.
Citera
2025-12-26, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Medborgarbidrag
Alkohol och sex hör inte hemma i ett hem där det finns barn.
Utan sex blir det inga barn.

Alkohol däremot håller jag med om.
Citera
2025-12-26, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ladicius

Alkohol däremot håller jag med om.
Håller med om alkohol men sex när dom inte ser eller hör är okej, bättre än skilsmässa.

Om dom skulle höra så får man göra som alla vettiga föräldrar gör, prata med barnen på ett pedagogiskt sätt och förklara enkelt att när man älskar varandra så brottas man ibland som vuxen.
Citera
2025-12-26, 01:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ladicius

Sex är dock inte synonymt med befruktning.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in