2026-01-04, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DorisStreetfighter
Försöker läsa igen sammanfattning av både denna och Rönninge men när jag klickar på länkarna får jag upp ett fel meddelande att jag försöker göra något Flashback inte tillåter.
Även provat från polarens mobil.
Någon som har lösning på problemet?
Provat i över ett dygn nu

Prova läs på sidan 302!
Citera
2026-01-04, 01:36
Medlem
x&ys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Angeliqa
https://om.svenskaspel.se/nyheter-tur/trissvinst/underskoterskan-fanny-fran-boden-vann-miljonvinst-pa-triss/

Hon betalade inte sina skulder hos KFM efter vinsten.

Ser hon glad ut?
Citera
2026-01-04, 04:17
Medlem
Hon hade nog varit gladare om hon med pengarna bekostat sin sjuke son en rejäl psykologbehandling!

Ser hon glad ut?
Citera
2026-01-04, 05:21
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EAGLEofGOLD
Det räcker väl med att han googlat mamman när han såg hennes bild på MP, sen sett att hon lever ensam med två döttrar. Jackpott!
Eller så var han ute efter att köpa en julklapp till någon!
Jackpott!
Citera
2026-01-04, 08:03
Medlem
tomyhockeys avatar
Har läst om försäljnings annonser och bråk
Men aldrig om 200-300 kr annonser och bråk .
Å andra sidan gms morsa vunnit 1 miljon på triss så det måste vara jävla tattare värre än zigenare som knivar om 200 kr
Citera
2026-01-04, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MatseKestaM
Tack för input, jag backar.

Bra! Faktakolla dina galna verklighetsfrånvända gissningar nästa gång så vi andra slipper dem.
Många unga här tror på allt möjligt dravel. Synd att lura dem i onödan.
Citera
2026-01-04, 11:12
Medlem
MatseKestaMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ang_rita
Bra! Faktakolla dina galna verklighetsfrånvända gissningar nästa gång så vi andra slipper dem.
Många unga här tror på allt möjligt dravel. Synd att lura dem i onödan.

Såklart, men jag står fast vid att det inte är något nytt att världen alltid haft onda människor och drabbats av vansinnesdåd.

Sen hur det faktiskt rapporterats historiskt är väl upp till var och en att faktakolla kan jag tycka.
Citera
2026-01-04, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ujhs
Jag visste att jag sett detta tidigt i tråden. Nu hittade jag inlägget.😀
Har du möjligen länk till sajten ifråga.

Detta kan vara ett viktigt tips

Jag kan dessvärre inte länka.
Men det är den den f.d. DN-journalisten Ann Helena Rudberg som numera har sin egen blogg och som skriver om det som tidigt ryktades om dådet i Boden.

Alltså inte några bevis. Sedan verkar det felaktigt ha ryktats att båda döttrarna var hemma vid dådet.

Quote:/"Ni får ta allt som jag skriver ned med en nypa salt för vad som har hänt i Boden vet ingen riktigt. Det var troligen Annica Groth, 57 år gammal, som mördades med kniv av gärningsmannen. Han sägs vara en afghan som har haft ihop det med den 16-åriga dottern. I huset fanns också en 15-årig dotter och bägge döttrarna verkar att vara skadade och befinna sig på sjukhus."/Unquote.
Citera
2026-01-04, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Detdundrar
Men det är den den f.d. DN-journalisten Ann Helena Rudberg som numera har sin egen blogg och som skriver om det som tidigt ryktades om dådet i Boden.

Alltså inte några bevis. Sedan verkar det felaktigt ha ryktats att båda döttrarna var hemma vid dådet.

Quote:/"Ni får ta allt som jag skriver ned med en nypa salt för vad som har hänt i Boden vet ingen riktigt. Det var troligen Annica Groth, 57 år gammal, som mördades med kniv av gärningsmannen. Han sägs vara en afghan som har haft ihop det med den 16-åriga dottern. I huset fanns också en 15-årig dotter och bägge döttrarna verkar att vara skadade och befinna sig på sjukhus."/Unquote

Det är med 'afghan' har jag läst tidigare någonstans i tråden. Det var alltså rykten som sade så. Folk har kanske svårt att skilja på olika nationaliteter utseendemässigt.
Senast redigerad av Detdundrar 2026-01-04 kl. 13:47.
Citera
2026-01-04, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Route67
Ursäkta om jag trampar någon på tårna nu...
Men vilken typ av relation har en man till sin mor då han misshandlar och mördar kvinnor?

Kan vara så enkelt att han tog ut skiten på vilt främmande.

Det är vad jag befarar.
Citera
2026-01-04, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Detdundrar

Quote:/"Ni får ta allt som jag skriver ned med en nypa salt för vad som har hänt i Boden vet ingen riktigt. Det var troligen Annica Groth, 57 år gammal, som mördades med kniv av gärningsmannen. Han sägs vara en afghan som har haft ihop det med den 16-åriga dottern. I huset fanns också en 15-årig dotter och bägge döttrarna verkar att vara skadade och befinna sig på sjukhus."/Unquote.

Det finns bild på GM tidigt i tråden där han står på en badplats. Och ja....han skulle nog kunna tas för att vara en afghan......och det var ju just den äldre dottern han hade bundit och var med i några timmar.
Citera
2026-01-04, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trez77
Så alla män som misshandlar och mördar kvinnor har en dålig relation med sin mor menar du?
Denna kille hade nått knas i huvudet,man får inte Lpt för taskig uppväxt vettu.

Nej, men de som har knas i huvudet i kombination med en taskig relation till sin mor kan göra det.
Flera mördare har gått lös på kvinnor för att de hatar en kvinnlig släkting, familjemedlem eller annan kvinna i deras närhet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in