Citat:
Ursprungligen postat av
why123
Den viktige är Anger, men han kan tyvärrr också klanta till det på ett eller sätt om det vill sig illa.
Hoppas det går bra för Moa Ilar, hon är rutinerad men jag hade aldrig väntar mig att hon skulle ligga så bra till. Jag tycker inte det pratas sp mycket om henne på förhand i något sammanhang.
Det är väldigt roligt och värmande med Ilar.
-----
Grahn vidare alla fall. Alltid något. Dags att han visar lite mer.