2026-01-03, 15:48
  #2053
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av why123
Den viktige är Anger, men han kan tyvärrr också klanta till det på ett eller sätt om det vill sig illa.

Nej då, Anger kan man lita på. Säkerheten själv.

Citera
2026-01-03, 15:48
  #2054
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av why123
Den viktige är Anger, men han kan tyvärrr också klanta till det på ett eller sätt om det vill sig illa.

Hoppas det går bra för Moa Ilar, hon är rutinerad men jag hade aldrig väntar mig att hon skulle ligga så bra till. Jag tycker inte det pratas sp mycket om henne på förhand i något sammanhang.

Klantade gjorde han.
Hellre nu än på OS..men väldigt jönsigt både av Alvar som Anger.
Citera
2026-01-03, 15:48
  #2055
Medlem
amiliasharborstes avatar
Galna skidor på våra finska grannar
Citera
2026-01-03, 15:49
  #2056
Medlem
Snacka om uselt löst av Anger sista halvminuten. Sent och dåligt spårbyte samt usel stakning.
Citera
2026-01-03, 15:49
  #2057
Medlem
Även Anger gör bort sig.
Citera
2026-01-03, 15:49
  #2058
Medlem
Ezzelinos avatar
Anger vinglar bort sig, eftersom han visade sig vara vekare i spurten än Grahn, liksom i Gällivare. Inte något bra tecken, men det är några veckor till OS.
Citera
2026-01-03, 15:49
  #2059
Medlem
Jaha, de enda som inte glider ikapp åkaren framför är förstås svenskarna.
Citera
2026-01-03, 15:50
  #2060
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gusselby
Urtrist. Suck alltså.
Tror iofs inte att han skulle ha tagit sig vidare till semifinal ändå. Men i alla fall.
Varför inte? Tyckte allt annat i loppet tydde på att han skulle gått vidare.
Citera
2026-01-03, 15:50
  #2061
Medlem
SPORTNERD888s avatar
Anger är en hybridåkare sämre än Stenshagen tyvärr vilket man inte hoppades säga 2026.
Citera
2026-01-03, 15:50
  #2062
Medlem
Patrik2108s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amiliasharborste
Galna skidor på våra finska grannar
Tycker Mäki hade sämre glid än konkurrenterna.
Citera
2026-01-03, 15:51
  #2063
Medlem
Gusselbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av why123
Den viktige är Anger, men han kan tyvärrr också klanta till det på ett eller sätt om det vill sig illa.

Hoppas det går bra för Moa Ilar, hon är rutinerad men jag hade aldrig väntar mig att hon skulle ligga så bra till. Jag tycker inte det pratas sp mycket om henne på förhand i något sammanhang.
Det är väldigt roligt och värmande med Ilar.

-----
Grahn vidare alla fall. Alltid något. Dags att han visar lite mer.
Citera
2026-01-03, 15:51
  #2064
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kameroda
Jaha, de enda som inte glider ikapp åkaren framför är förstås svenskarna.
Finländska superskidor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in