Citat:
Ursprungligen postat av
perry2
Hoppas du kommer över det........

Citat:
Ursprungligen postat av
JaBaDaBaDoo
De räcker inte att man ser det, man måste höra det också

Well, till skillnad från er så tycker jag att kommentatorerna skall kommentera det som syns i bild och eventuellt komma med analyser av just detta.
Var det en överraskning att Drivenes kvalade så bra (och exempelvis bättre än Fosnäs)? Efter hennes fina resultat i den norska premiären så var hon en liten besvikelse i Ruka, Trondheim och Davos. Är hon tillbaka i Beitoform nu? Uppenbarligen tycker ni inte det är något intressant att ta upp.