Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-12-24, 12:18
Medlem
Vilka värderingar lär ni ut och gör ni lite skillnad på upplärning om det är tjej eller pojke?

Hur väl förberedda är eller kommer era barn bli för denna verklighet där svenska barn blir en minoritet och måste lära sig överleva i en djungel.

Kommer ni sätta er barn i kampsportsskolor så att dom kan lära sig att försvara sig och speciellt slåss i underläge.
Kommer ni lära barnet att traditionella traditioner är viktiga?

Om man vill bli riktigt bra upplärd så kan man ju lära sitt barn arabiska för att få en insikt hos fienden nu nu när majoriteten av barnen i Sverige heter Mohamed så är det bra att kunna ha koll i sin omgivning.

Vad är viktigt för er?
Senast redigerad av Nyfikenpaallt 2025-12-24 kl. 12:35.
Citera
2025-12-24, 12:27
Medlem
Viktigt med traditionella traditioner. Hatar de otraditionella traditionerna.

Men att lära sina barn arabiska var ett piggt förslag! Språk har man alltid nytta av.
Citera
2025-12-24, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Vilka värderingar lär ni ut och gör ni lite skillnad på upplärning om det är tjej eller pojke?

Hur väl förberedda är eller kommer era barn bli för denna verklighet där svenska barn blir en minoritet och måste lära sig överleva i en djungel.

Kommer ni sätta er barn i kampsportsskolor så att dom kan lära sig att försvara sig och speciellt slåss i underläge.
Kommer ni lära barnet att traditionella traditioner är viktiga?

Om man vill bli riktigt bra upplärd så kan man ju lära sitt barn arabiska för att få en insikt hos fienden nu nu när majoriteten av barnen i Sverige heter Mohamed så är det bra att kunna ha koll i sin omgivning.

Vad är viktigt för er?
Nationalister har inga barn. Ingen kvinna vill avla med dom.
Citera
2025-12-24, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
Nationalister har inga barn. Ingen kvinna vill avla med dom.

Det finns minst 1,5 miljoner nationalister i Sverige. Du är inte så smart du
Citera
2025-12-24, 12:48
Medlem
Citat:
Vad räknar du som nationalist? Du måste definiera.
Citera
2025-12-24, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
Vad räknar du som nationalist? Du måste definiera.

Alla som är SD och längre ut.

Men för mig kan även M och KD vara nationalister men dom brukar väl istället använda sig som konservativa och patrioter och räknar man med dessa så blir det 2,5 miljon.

Jag skulle vilja fräckt påstå att det finns folk på vänsterhållet som skulle också vara nationalister.

En nationalist är en person som starkt identifierar sig med sin nation, en grupp människor som delar kultur, historia och språk, och som anser att nationens intressen, kultur och suveränitet är av högsta vikt, ofta med målet att nationen ska vara en självständig politisk enhet, en nationalstat. Nationalister betonar nationell gemenskap.

Har träffat många på vänstersidan som har dessa åsikter så skulle jag vilja säga att det finns ännu mer.
Citera
2025-12-24, 12:57
Medlem
Amsvartners avatar
Jag är en äkta nationalist med vissa rasistiska drag, men det beror helt och hållet på bristen av IQ hos araber och afrikaner mest...

Jag har mer eller bankat in "värdegrunden" hos dottern min och där finns inga problem, hon vet varför det ser ut som det gör.

Stolt.
Citera
2025-12-24, 12:59
Medlem
Citat:
Hur vet man det? Har någon räknat?
Citera
2025-12-24, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Hur vet man det? Har någon räknat?

Ja, vid varje val så finns det statistik på hur många som röstar på varje parti, du kan också få kön och åldersgrupp, vart dom bor och om dom är första gång väljare
Citera
2025-12-24, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amsvartner
Jag är en äkta nationalist med vissa rasistiska drag, men det beror helt och hållet på bristen av IQ hos araber och afrikaner mest...

Jag har mer eller bankat in "värdegrunden" hos dottern min och där finns inga problem, hon vet varför det ser ut som det gör.

Stolt.

Hur är det med självförsvar då? Som kvinna är hon dessutom extra utsatt och därför extra viktigt att kunna försvara sig mot våldtäktsmän.
Nu är det visligen begränsat för kvinnor hur dom kan försvara sig men vissa saker kan dom göra och det kan rädda dom.
Citera
2025-12-24, 13:15
Medlem
Citat:
Ja, vid varje val så finns det statistik på hur många som röstar på varje parti, du kan också få kön och åldersgrupp, vart dom bor och om dom är första gång väljare
Ah du tänker så. Jag tänkte mer en gallup med frågan "är du nationalist".
Citera
2025-12-24, 14:18
Medlem
Onanikrems avatar
Lärt min dotter att slåss sedan hon var 10 år. Aldrig ta skit från någon osv. Min far lärde mig detsamma när jag var liten.

Rätt få killar utan vapen eller bruschor som tar henne i en fight. Ögon, pung hals i den ordningen har jag lärt henne gå efter och aldrig sluta. Fem fingrar i ögonen med tillhörande slit, eller skamgrepp med tillhörande vrid och slit är det inte många som vill fightas mer.

När hon var yngre slogs hon ett par gånger men då mot tjejer och hon fullkomligt mosade
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in