Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
Igår, 17:49
Medlem
Man undrar ju om ämnet inte kommit på tal mellan ts och hans tjej någon gång de senaste nio månaderna.
Citera
Igår, 18:54
Medlem
The Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Man undrar ju om ämnet inte kommit på tal mellan ts och hans tjej någon gång de senaste nio månaderna.
Ja alltså det handlar om att kunna kompromissa.

Min morbror kom inte heller överens med sin tjej. Hon vägrade alla namn han föreslog. Så han gav sig tillslut. Orkade inte tjafsa.

Tror ungen fick heta Harvey eller Arnold eller liknande. Istället för ett coolt namn som Wiking, Ragnarr eller Snorrî.
Citera
Igår, 19:01
Medlem
Soulflowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.RedHat
Om det vore ett äktenskap skulle saken vara enkel. Då registreras faderskapet automatiskt (läs pater est-regeln).

Men av TS fråga får det nog tolkas som att de inte är gifta.
Det, och att TS benämner henne flickvän och inte fru, är starka ledtrådar på att den här tesen stämmer.
Citera
Igår, 22:07
Moderator
Gordon Blixts avatar
En jävla massa OT raderat. Mängder av er har haft svårt att förstå att ni i Juridik ska hålla er till juridiken. Somliga av er har fått varningar som tack för era bidrag.

/Mod
Citera
Idag, 11:34
Medlem
Incendios avatar
Hitta ett ovanligt klassiskt namn och lura henne att det är nytt och spejsat....Det gjorde jag med en kompis och jag tipsade en annan kompis att göra så när hennes man ville döpa ungen till Nouvella....
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in