Flashback bygger pepparkakshus!
Igår, 02:36
Medlem
https://editorial.rottentomatoes.com/article/full-list-of-all-upcoming-dc-movies-with-key-details/

Vad tycker ni att dom skrotar allting och börjar om på nytt?

Robert Pattinsson som Batman är skit, minns inget från filmen förutom att jag inte vill se skiten.
Ingen mer Black Adam med The Rock
Ingen mer Henry Cavill som stålmannen,, han är klockren för den rollen, hans ansikte är perfekt som en stenhård stålmannen, den nya var skit minns inte ens vad filmen handlade om så dålig var den.
Gal Gadot får inte heller återvända, hon är också klockren.

Jag är så jävla besviken på DC, konstant besvikelse från dom när man inte får se fortsättningen på Justice League

Vad tycker ni om allt det här?

Enda positiva är att Keanu Reeves får fortsätta som Constantine.

Jag tänker inte ge en krona till dessa.
Citera
Igår, 03:03
Medlem
Fantens avatar
Personligen gillade jag Batinsson förvånansvärt mycket. Mitt främsta problem var att den var så mörk, alltså att många scener var dåligt belysta. Som Batman-film tyckte jag att den var klockren. Jag ser också fram emot Constantine 2, även om jag tycker mycket bättre om Matt Ryan som Constantine. Swamp Thing ser jag också framemot, det är tydligt svårt att göra honom rättvisa på film.

Jag tycker på det stora hela att DC gör rätt som skrotar allting och börjar om. DCEU var en enda stor flopp och det är ganska få som bryr sig om en fortsättning. DCs filmer har alltid varit bäst när dom är stand-alone. Det är ändå lite konstigt att CW lyckades få Arrowverse att hänga ihop, men Warner kan inte få till det med deras main attractions.

Ja, Cavill var perfekt som Supes men Supes är ju en så ohyggligt tråkig karaktär så jag skulle inte bli ledsen om det inte blir några Stålisfilmer alls på ett tag.

Gadot är ögongodis, men det är också ungefär allt hon är. Jo, hon är en jävel på att ha läderbyxor, det får man ge henne - hello nurse!
Citera
Igår, 08:24
Medlem
Borasare1980s avatar
Jag tycker senaste Batman var väldigt bra storymässigt, men castingen var inget vidare. Men även om det i grund och botten var fel skådisar så gjorde de ändå OK insats. Enda filmen där Batman fått ägna sig ordentlig åt detektivarbete som sig bör.

Jag har inget emot att Cavill blir ersatt. Tycker han är kraftigt överskattad. Han har väldigt självbelåten aura i allt han gör och jag tycker synd om de bägge skådisar som ersatt honom som the Witcher och Stålmannen för de har fått oförtjänt mycket skit från Cavills sekt av beundrare, trots bra prestationer.
Citera
Igår, 12:23
Medlem
kyrkstockens avatar
Tycker det är skitbra. Först gör man en traditionell aktion människor vill se. Sedan följer man upp med homosex i uppföljaren likt "the last of us" eller "stranger things".

Det är så man får barn att ta sin medicin.
Citera
Igår, 12:33
Medlem
De försökte sig på en marvel men utan att hålla ihop allt, lägg till skandaler som skådisen i the flash och black adams ego-skådis som imploderade hela konceptet med karaktären. Det hade kunnat bli riktigt bra. Nu har det gått snart 15 år och vissa av skådisarna har blivit upptagna och äldre under tiden. Vill de få till ett sammanhållet universum måste de ha en 15års plan från början.
Citera
Igår, 13:34
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Borasare1980
Jag tycker senaste Batman var väldigt bra storymässigt, men castingen var inget vidare. Men även om det i grund och botten var fel skådisar så gjorde de ändå OK insats. Enda filmen där Batman fått ägna sig ordentlig åt detektivarbete som sig bör.

Jag har inget emot att Cavill blir ersatt. Tycker han är kraftigt överskattad. Han har väldigt självbelåten aura i allt han gör och jag tycker synd om de bägge skådisar som ersatt honom som the Witcher och Stålmannen för de har fått oförtjänt mycket skit från Cavills sekt av beundrare, trots bra prestationer.
The Witcher har trots allt andra problem än att Cavill slutade.

Citat:
Ursprungligen postat av PastorBolognese
De försökte sig på en marvel men utan att hålla ihop allt, lägg till skandaler som skådisen i the flash och black adams ego-skådis som imploderade hela konceptet med karaktären. Det hade kunnat bli riktigt bra. Nu har det gått snart 15 år och vissa av skådisarna har blivit upptagna och äldre under tiden. Vill de få till ett sammanhållet universum måste de ha en 15års plan från början.
Som sagt så kanske dom borde ta in lite folk från Warner Animation, eller vilka studios det är som gör deras animerande grejer.
Citera
Idag, 15:14
Medlem
One2Manys avatar
Fantastiskt att klåparen Snyder fick sparken och det värdelösa Snyderverse är skrotat. Totalt motbjudande filmer för snubbar som andas genom munnen.

Senaste Superman filmen var bättre än något Marvel skitit ur sig sen Endgame. James Gunn vet hur man gör kvalitativa filmer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in