2025-12-23, 22:15
Medlem
Någon som har tips på hur och vart man kan nätdejta utan att använda Matchgroups bajs appar som bara finns till för att mjölka män på pengar?

Jag tänker inte nödvändigtvis på andra appar för nätddjting utan på andra sätt man kan hitta någon via nätet.
Den enda premissen för tråden är dock att dom klassiska apparna inte nämns. Typ Tinder osv ..
Citera
2025-12-23, 22:40
Medlem
Smile:)s avatar
Annonsera på blocket kanske?
Det kan bli den nya dejt annonsplatser 2026?
Citera
2025-12-23, 22:55
Medlem
Skapa konto på Familjeliv.

Starta en tråd där du på ett insäljande sätt beskriver dig själv, och hur svårt det är att finna partner med ditt komplex, eller att du har en generande skönhetsfläck i ljumsken och att bilder finns att få i PM.
Citera
2025-12-23, 23:05
Medlem
lakritcs avatar
Facebook-dejting är väl ingen skojarapp, men gränsfall och inte mkt att se där.
Citera
2025-12-23, 23:34
Medlem
WetCigarettes avatar
De mest populära är de som finns. Vad är skojeri med dem? Du måste inte betala för dem såvitt jag vet. Tänk dig så här också: Du hittar en obskyr app som verkar bra. Hur tror du utbudet kvinnor ser ut där? De måste ju också ha hittat till den här icke-mainstream-appen.
Citera
2025-12-24, 14:06
Medlem
Manginazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tosstenpoposten
Skapa konto på Familjeliv.

Starta en tråd där du på ett insäljande sätt beskriver dig själv, och hur svårt det är att finna partner med ditt komplex, eller att du har en generande skönhetsfläck i ljumsken och att bilder finns att få i PM.
Genialiskt!
Citera
2025-12-25, 06:47
Medlem
Jag vet de som träffats genom grupper på facebook och i chatten när de spelat online.
Citera
Idag, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pundedu
Någon som har tips på hur och vart man kan nätdejta utan att använda Matchgroups bajs appar som bara finns till för att mjölka män på pengar?
Happypancake. Helt gratis, svensk, inga algoritmer som lägger sig i. En av de största i landet, lite gammalmodig men fullt fungerande. Reklamfinansierad, men inte värre än de flesta hemsidor, bloggar eller media.
Citera
Idag, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pundedu

Jag tänker inte nödvändigtvis på andra appar för nätddjting utan på andra sätt man kan hitta någon via nätet.
Den enda premissen för tråden är dock att dom klassiska apparna inte nämns. Typ Tinder osv ..

Happypancake är väl enda som är helt gratis. Du måste inte matcha med nån heller för att kunna skriva.

Om man är man som är intresserad av män så kan man få napp där har jag märkt. Många som låtsas att de bara söker kvinnor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in