2025-12-26, 19:18
Medlem
Netherworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klasgoran88
Dagens expressen lr aftonbladet

Jag har läst allt jag kan hitta om detta fallet, och ingenstans där står det att han hittades död i sängen. Allt jag läser säger att han hittades död på sitt hotellrum - inte specifikt i sängen. Kan du länka?
Citera
2025-12-26, 19:19
Medlem
Netherworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Sluta tro.

Nej, det tänker jag inte.

Vad tror du?
Citera
2025-12-26, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .Para.Bellum.
Tragiskt att dö på grund utav perikardit orsakat av covid vaccinen. Har man redan opererat hjärtat och haft komplikationer innan är det kanske inte så smart att ta vaccin och ha höjd mask på sig. Hur tänkte hans tränare egentligen? RIP.
Vem är det som dött av det?
Bakken hade perikardit för 3 år sen.
Citera
2025-12-26, 19:36
Medlem
Nu kommer det fram att alla framgångar för Norge har varit genom fusk .andningsmasker. Skiddräkter de ändrat och sytt om . Buventol .bufomix .
Citera
2025-12-26, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smokieknife
Det är ju en känd biverkan av vaccinet och det drabbade en oerhört liten del av dom vaccinerade.
Om det nu var vaccinet som orsakde hans hjärtproblem så var det ju för några år sedan.
Efter det har han ansetts vara frisk nog för att vara elitidrottare och även tävlat på högsta nivå utan några problem.
Hur gör du kopplingen till det som skett nu?
Hur stor sannolikhet anser du att det beror på vaccinet? Du skrev ju att "Vaccinet är med största sannolikhet grundorsaken"?

Man stoppade sprutan för män under trettio då det var så många som fick hjärtproblem och hjärtinflammationer.

Den borgångne hade drabbats av detta EFTER TREDJE sprutan.

Kan tänka mig att även de två första sprutorna gav honom värre hjärtproblem efter hjärtoperationen med allvarligare påverkan på hjärtat.

Inte gjorde vaccinen hjärtat bättre.
Senast redigerad av Martlet 2025-12-26 kl. 20:07.
Citera
2025-12-26, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av manfredkaltz
Står i Expressens artikel som länkas i TS.

Tack!

Ville bara att även du skulle skriva ut fakta då flertalet här inne inte är läskunniga utan hoppar på oss som bara parafraserar vad Bakken själv sagt, och anklagar oss för att vara foliehattar för att vi är läskunniga.
Citera
2025-12-26, 19:42
Medlem
Stefan4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Netherworld
Jag har noga läst nyheter om fallet, men inte sett någon uppgift på att han låg i sängen när han hittades. Var läste du det..?

Samma här, jag har bara läst att han påträffades död på sitt hotellrum under tisdagen och att han då bar en höjdmask.

Han kan lika gärna ha gjort chins på ett dörrfoder när olyckan slog till, som en viss Frida Karlsson i TDS.

Citat:
Dagens expressen lr aftonbladet

Du får gärna länka till artikeln i fråga (den bör finnas i din browser historik)
Senast redigerad av Stefan4 2025-12-26 kl. 19:52.
Citera
2025-12-26, 19:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan4
Samma här, jag har bara läst att han påträffades död på sitt hotellrum under tisdagen och att han då bar en höjdmask.

Du får gärna länka till artikeln i fråga (den bör finnas i din browser historik)

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/e78OyO/olympiatoppens-avradan-efter-sivert-guttom-bakkens-dod
Citera
2025-12-26, 19:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Netherworld
Jag har läst allt jag kan hitta om detta fallet, och ingenstans där står det att han hittades död i sängen. Allt jag läser säger att han hittades död på sitt hotellrum - inte specifikt i sängen. Kan du länka?

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/e78OyO/olympiatoppens-avradan-efter-sivert-guttom-bakkens-dod
Citera
2025-12-26, 19:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Det är du som har svårt med läsförståelse.

Citera
2025-12-26, 19:56
Medlem
Stefan4s avatar
Citat:

Jag har läst artikeln två gånger. Var står det att han påträffades i en säng?

Citera meningen i fråga.
Citera
2025-12-26, 19:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan4
Jag har läst artikeln två gånger. Var står det att han påträffades i en säng?

Citera meningen i fråga.

Aha, det var det som efterfrågades, sorry kollar hockey
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in