Bara att låsa köket under tillagningen.. och inte posta processen på socialamedier. En sådan elchock som uppfyller alla krav kostar ju 40k (senast jag tittade), det är definitivt inte något man prioriterar även om man har råd.
En bit bort från min bostad finns det en populär badplats under sommarmånaderna (saltholmen) var en 30 årig brud som höjde rösten med sin moralpredikan på barnen som fiskade krabbor, barnen var inte äldre än 5 år, jag antar vi snart inte får fiska krabbor längre, man ger dessa "djurvänner" lite utrymme och de försöker ta över och konvertera allt och alla.
Citat:
Ursprungligen postat av
kalkryggar
Lite lustigt att det är just UK som gör detta som tillåter det vidriga muslimska sättet att tortyrmörda djur på för tramsiga anledningar.
Eller har de stoppat det också nu i UK?
Var det inte någon som kom på någon metod där de kunde sövas ner precis innan kokningen?
Det är roligt att man tar tillfälle i akt att ständigt baktala muslimer fast judar gör precis på samma sätt.

Det enda undantaget är väl att djuret är vänt mot mecka under slakten när det gäller muslimer...